Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 September 2011

Trip to JB Part (1)

Assalammualaikum...

Mlm nie bru la b'kesempatan nk update blog aku dgn aktiviti aku last week yg aku gembar gemburkan dlm entry2 yg sblm nie. Hohoho. Xder la mse la wehhh...Nie pn nasib baik hubby dh save gmbr2 kt lappy dia. Klu idak tgu jerk la smpi weekend bru aku update blog.

Spt yg korg maklum dlm entry sblm nie yg aku pi trip ke JB with family in law coz brother in law kawen org sane. Ari Jumaat pepagi kte org gerak terus ke tmpt tuk dorg akad nikah kt Yayasan Warisan Johor.

Aritue mmg spoil skit la mood coz appearance yg totally2 out la. Dh elok cantik molek aku matching kan baju tue dgn shawl hitam alih2 serba x kena (mse tue bru nyesal x bw tudung yg main sarung warna hitam tue..b'lagak nk kai shawl). Gik asa ko!

Mls nk cte pjg so korg tatap la gmbr2 yg akan d pertontonkan kt bwh nie yek. 

Nie la rombongan drpd pihak kami...cantek x appearance aku tue? hahaha! Sila abaikan...

Hantaran drpd pihak lelaki

Hantaran drpd pihak perempuan

Penyerahan mas kahwin

Pengantin baru with pengantin baru 9 bulan...hohoho

Nie la pengantin yg malu2 gmbr dekat2...

Sape la si comey d sblk munge2 itu..   :)

B'sama MIL & SIL

Makan b'adat
Cukup2 la gmbr yg aku tayangkan tuk tatapan korg yek. Kang byk2 aku upload kt cni dh cm FB la plak kan. So, sket2 udah la yek! Itu la sbhgn drpd majlis akad nikah & majlis persandingan adik ipar aku with his lovely wife. 

Moga hidup bahagia berkekalan hingga akhir hayat bersama.

No comments: