Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 27 September 2011

Hate hypocrite

Assalammualaikum

Arinie t'pggl tuk menari-narikan jari jemari ku yg semakin montok nie d atas keyboard nie...Semakin rancak plak jari jemari nie menari2 d atas keyboard nie coz tgh smgt b'kobar2 tuk entry nie!

Ahaks, giler poyos smpi tahap b'kobar2 aku nk update entry nie kan. Actually kire cm dh cte basi jgk la benda nie. Or mybe cte bru bg korg yg lum t'bace pasal benda nie. Huhu. 

Psssttttt...Meh cni kte b'gosip jap! Nk cte la pasal Apex M'sia kte yg t'kenal d seluruh pelusuk M'sia skg nie tmbh2 slps putus tunang pastu heboh pasal "adik angkat" dia. Adik angkat ker adik yg dh "terangkat"? Daaa...Really x leh blah okeh! 

Jeles? Xder motif la mak nk jeles pasal Apex dgn "adik angkat" dia tue klu dorg couple bagai nk rak ker nk kawen ker nk ape ker lantak depa la. Bkn mengganggu kebahagiaan aku pn kan malah x ganggu kebahagian korg jgks. 

Yg m'jd mslh nyer skg nie aku mmg benci tul org hipokrit nie. Aritue b'iya2 sangkal yg dorg nie b'kapel! Kononnya konsep adik2 angkat nie la kan. Tp adik angkat pn pi b'jln pegang tangan ka?? Perghhh, giler mesra kowt! Spjg kemesraan n keakraban aku n abg2 aku x penah la plak lg nk jenjalan pegang tangan kowt. Huhu.

Bg korg yg jenjalan pegang tangan dgn abg korg tue xder hal la. Nama pn mmg adik b'adik kandung, xder la aku nk kisah or riuh cmnie. Tp adik angkat jerk kowt ape org kata kire bukan muhrim ler! Sekali punye jaga baek punye smpi nk pegang tangan kan. Baek nyer laaa.

Rase nye dh t'jwb x persoalan kononnya yg Apex nie putus with jejari runcing tue sbb org ketiga? Aritue nafikan tp skg org pn leh agak dh dorg putus sbb ape kan. Yelah dh Apex b'cinta bagai nk rak dgn adik angkat nye tue. 

Klu ckp jerk terus terang x leh ker? X yah la nk cober2 line pastu alih2 org tau jgk. Malah ko dgn dia pn war2 secara public kowt kemesraan korg kt twitter tue. Ofcoz ramai yg meluat jgk kan? Bg aku meluat sbbnya dh b'iya nafi pastu rupe nyer sbnr nya mmg wujud pn bibik2 percintaan tue. Adehhh. 

Yups, aku pn x tau ape cte sbnr nyer dorg putus kan so x leh nk menuding jari slhkan dia or sesape pn tp tue la. Skg org pn leh tau slh sape kowt. Mybe bg korg yg aktif twitter tue leh tgk kt twitter dorg tue tp dgr cte status2 twitter tue telah pn d delete oleh Apex.



Klu dr awal dia ngaku mmg ade hbgn bg aku xde mslh la kowt aku nk tgk status2 twitter cmtue. Normal la kan org kapel nie b'jiwang, b'munge2 dgn psgn dia nk menunjukkan rase cinta tue kan tp bile dok nafi2 tup tup sbnr nyer mmg kapel, siyes meluat la kowt aku tgk twitter nie.Hohoho.

Anyway, pepatah biase kte dgr ape kte wt kt org kte akan dpt blsn nyer blk. So, just wait & see. Aku doakan dorg bahagia jika itu ketentuanNya. Pd jejari runcing jgk, ko mmg seorg minah yg tabah hadapi dugaan (coz aku fllw blog dia). 

Entry nie bkn sesaje aku nk cari publisiti murahan or whatever. Just luahkan perasaan x puas hati pd few peep yg hypocrite. Huhu. Maaf pd pembaca entry nie jika korg b'sangkut paut, b'sedara mara dgn pihak yg telah aku sebutkan dlm entry nie yek. 

Peace no war! Don't be hypocrite and please be honest...

No comments: