Daisypath Anniversary tickers

Monday 26 September 2011

Manisnya kurma ini...

Assalammualaikum

Manisnya kurma ini...Chewah, tue nama rancangan kumpulan Sepah yg create tetapi yg btl punye adalah Semanis Kurma kt channel tv9.

Korg layan x tgk program nie kt tv? Cm aku kdg2 depends pd topik jgk bru nk layan. Huhuhu. Tp best kan program tv nie? Bg aku la kan bestnye coz sweet sgt pasangan suami isteri tue jd pengacara w/pn the more louder is her wife. Setiap kali his hubs nk ckp kdg2 t'potong jerk.

Tp suke jerk tgk dorg dua tue. Pggl "ling" plak tue! Info dorg pn byk sgt n bgs2 tuk panduan & info kte. Kdg2 suke bile tetamu jemputan tue ade artis. 

Okeh la aku dok b'celoteh pasal dorg nie pn coz dorg akan d jemput ke ofis kte org ari Rabu nie. Alhamdulillah, dpt la aku attend tazkirah aritue coz ptt nyer dorg wt ari Khamis. Ari Khamis tue plak aku half day pg ade check up pastu nk g Hospital Serdang plak. Konpem lmbt smpi ofis pn.

Alih2 person in charge email pg nie kata tukar tarikh pd ari Rabu plak. T'sgt la suke aku kan. Leh jumpe dorg! Mane tau klu b'kesempatan leh b'gmbr dgn dorg. Chewahhh, cm artis plak dorg nie kan. X sbr nk pi tazkirah tue ape la tajuk yg dorg nk bahas kan. Hope topik yg best2. Hihihi.
Assalamualaikum,

Majlis ini terpaksa diubah dari 29 Sept ( KHAMIS ) ke 28 Sept ( RABU ) diatas sebab yang tidak dapat dielakkan.

 Tarikh : 28 September 2011 ( RABU )
 Masa  : 12.30tghri - 1.30 petang
 Tempat: Bilik Latihan, Tkt 1
 Panel :  Ustazah Dato' Siti Norbahyah Mahmood & Ustaz Wan Akashah

Okeh la, dh update blog! Jom smbg wt keje...Arinie mood keje agak lesu skit coz memandangkan cuaca pn mendung jerk w/pn tgh hari td panas jap. Mata gua dh stim nie...Layan bantal jap pn sodap nie!

Chiowwwww

No comments: