Daisypath Anniversary tickers

Monday 5 September 2011

Kesihatan yg tidak mengizinkan

Assalammualaikum

Arinie b'mula la ari yg membosankan iaitu ari memulakan kerja selepas cuti pjg beraya. Or korg masih ade yg b'cuti arinie n ari2 seterus2nya? Huhuhu.

Bgn pepagi arinie terus bdn rase lesu yg amat, x leh nk gmbrkan dgn kata2 la. Plus dgn kemalasan yg melanda mmg la lg bdn nie x larat. Mlm td yer2 gtau hubby nk tdo tp smpi hubby masuk bilik pn aku x dpt tdo lg. Dia plak yg tdo dlu sudah nyer n aku x tau kul bpe aku t'lena.

Nie semua akibat cuaca yg t'amat panas skg n mybe sbb badan ibu mengandung kan mmg badan panas. Lg ler aku b'mandi peluh time tdo w/pn kipas dh pusing kuat cm dh nk t'cabut dh rase nyer. Lgpn perut semakin membesar nie mmg x selesa dh port nk tdo dgn gaya ape pn. Sakit belakang nie menambahkan lg perisa tuk ssh nk tdo. Huwaaaaaa rase nk meraung okeh!

Bkn nk mengeluh sbb memboyot bw baby aku nie. Mmg sama sekali x coz preggy nie adalah part plg best yg semua pmpuan nk alami. Cume x tahan dgn cuaca panas skg nie kot yg menambahkan ketidakselesaan aku nie. Klu pasang aircond plak kang semput plak. Cm kt rmh MIL aku aritue tdo pasang la jap2 aircond alih2 aku plak yg x tahan nk semput. Sensitif sgt!

Pastu kt rmh tue dok la minum air ape jerk letak ais then mkn aiskrim plak. Nie la bahana yg aku tanggung terus batuk2 n bdn pn dh rase nk demam nie. Kan x pasal2 kena bebel free dgn hubby yg t'cinta.

"Tue la len kali wt lg muke kesian nk mkn aiskrim lg" tue la ayat hubby bebelkan sebentar td. Hihihi. Well, aku nie mmg muke pelakon yg b'kaliber la kan smpi hubby cair la tgk muke kesian aku nie haa. Xpe la hubby sekali sekala kan lgpn org ckp bile kte sakit nie sbnrnyer mengugurkan dosa2 kecil kte. Huhuhu.

Klu x sihat jgk esok mybe I will take an MC lorrr coz skg nie pn gagahkan diri jerk dtg ofis w/pn bdn rase x b'maya dh nie. Tp klu dpt MC pn cm x guna jerk coz rmh aku tue dr dlu memekak jerk time2 ofis hour nie coz org dok sibuk drill sane drill sini. Nk tdo pn tarak senang wooo. Biase la condo bru naik kan n org pn bru pindah rmh tue so byk la bising2 bab drill nie. Redha jerk la. 

**Energy totally ZERO...Hope that I can rest peaceful at somewhere near to beach!!! Hohoho

No comments: