Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 27 September 2011

Hate me if you want...alhamdulillah!

Alhamdulillah...

You wanna to hate me? Go on sucker!!! Like I care? Ape ko ckp, sian kt laki aku sbb dpt wife cm aku? Ko dh cukup bgs n perfect sgt ker smpi b'untung sgt bakal suami ko tue? Kowt btl la ko bgs & perfect sgt mesti ko dh kawen skg nie kan? Yelah ofcoz bakal suami ko pn tkt plak ko d kebas org sbb ko bgs & perfect sgt. Tp tue la ko single jerk pn lg. 

Suke ati la muke aku nk cmne pn kan...Cm haram ker ape ker. Sedap gak mulut ko mengata ciptaan Allah nie kan? Xpe la, ko tanggung la dosa part ko tue yek! I don't have any problem with that. 

Klu dh aku nie sama cm ko or org lain yg kononnya baik...duk meleret sengih 24/7 so ape guna Allah tue cipta kte nie b'lainan jantina, bangsa, agama semua tue? Dh nama kte nie lain2 kan ofcoz aku dgn perangai aku, ko dgn perangai ko. So x yah la nk rase diri tue good2 sgt wehhh!

Cube ko pi tanye kt laki aku tue dia rugi ker b'isterikan aku? Lum ko tau baik buruk aku ko terus nk judge yg buruk kt aku. Blh blah la wehhh! Ko tue pn ape kurang nyer. Dh cukup baik jerk aku x canangkan n kondem ko punye perangai plak yek.

Aku tau la aku nie mmg perangai cmnie. Ssh nk ubah dr dlu pn. Mslh pilih bulu ker ape ker lantak la. Sorry to say la klu korg nk terase hati tgk muke aku yg cm haram nie! Len kali klu ko nk masuk dept nie awal2 gtau senang aku make up 14 inci pastu siap sedia sengih smpi ke tinge tuk ko! Bru ko puas hati kan? Xder la ko nk kutuk aku lg.

Okeh, end of entry! Mood, gua mmg sakit ati dlu lu mmg mulut cm longkang!

2 comments:

Anonymous said...

sapa lah yang ckp tu erkkk, dia jeles tu.....jeles sebab u dapat suami cam suami u tu, hahahhahahah

Unknown said...

yups, dia jeles la tue plus dia pn single mingle lg b'tmbh2 la jeles dia tue kan...hohoho! how lucky I am dpt hubs cm my hubby... :)