Daisypath Anniversary tickers

Sunday 4 September 2011

1st raya as a wife

Assalammualaikum

Spt yg aku dok war2 kan sblm nie nie la 1st raya as a wife pd Inchik Shahril. Teheheeeee, teruja kan? Mesti la ade kelainan yg amat bile 1st raya as wife. 

Dlu single lepak2 jerk nk cuti raya smpi bile, nk pi mane2 x yah pikir ape fllw the flow family aku nk pi mane pn. Tp skg nk cuti raya pn kena plan brp ari nk ambik cuti pastu nk raya belah mane dlu kan? Kang x pasal2 gaduh plak nk raya rmh family masing2. Hihihi.
Nasib baik bdn la kan dpt hubby yg bkn org jauh mane pn. Nilai n Damansara jerk kot, ape nk kecoh nye der? Bkn nyer nk kena seberang laut china selatan pn.

Plan nyer nk tema kaler maroon thn nie (kain baju hantaran mase kawen nyer) tp dh aku memboyot 7 bln nie nk b'tema2 ape nyer. Kena la tgu thn dpn b'tema2 sekali dgn baby kte org! Huhuhu. So, thn nie tema lantak la ape kaler pn. Aku kai jubah hitam n hubby kai baju melayu kaler maroon purple kot. Hihihi.

my lovely hubby

Nie posing mak buyung perasan cm model t'kenal...hahaha

We're together! So sweet...

We again...

Aku : Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin abg...

Gmbr candid la konon? Mmg TAK la...

Aku : Abg dh hensem2 sgt nie jgn nk menggatal plak nnt...Huhuhu

Isteri sape la nie...baik sungguh siapkan hubby dia...Hohoho

Cukup2 la update entry nie kang korg naik muntah darah plak aku upload gmbr kang! Hahaha. Lgpn hubby aku x giler b'gmbr cm aku. Aku pn skg dh kureng giler2 b'gmbr nie x mcm mse single mingle dlu. Hohoho.

Memikirkan esok dh start keje mmg xder mood lgsg nk naik keje weh! Aritue seminggu nk raya pn mmg keje totally cm x wt jerk la. So kena la mencari mood nk keje nie, adehhh! Ptg kang aku lek Serdang to my sweet home.

No comments: