Daisypath Anniversary tickers

Thursday 8 September 2011

Rezeki lam sekelip mata

Kan td dh ckp tetamu yg dtg rmh membawa rezeki...

Alhamdulillah, pas puas pjg lebar lepaking & chit chatting kwn aku ajak pi mkn tgh hari. Ape org ckp "besar tapak tgn stadium bukit jalil aku tadahkan"...

Mmg lapar yg amat jgk time tue yelah dh pukul 3 time tue. Hihihi. Nk masak x tau nk masak ape coz xder brg basah pn nk d masak kt dapur tue. 

Nie la rezeki yg sekelip mata ku dpt slps menerima tetamu ke rmh. Member belanja mkn kt Mat Ayam Kampung kt Serdang x jauh dr rmh aku nie jerk. Tue pn aku serba slh plak coz member dtg rmh pastu bw g mkn pastu kena hntr aku lek rmh blk. Dh la rmh aku nie jauh masuk ke dlm.

Tp member ok jerk malah dia plak yg risau mak buyung nie x mkn lg time2 cmtue. Hohoho. So, korg jgn la menolak kedatangan tetamu tuk menziarahi korg d rmh. Bw rezeki wooo. 

No comments: