Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 September 2011

Stressful

OMG...little bit stress today! What a day...

Pepagi lg dh stress d sbbkan org atasan aku nie ha! Bg arahan main petik jerk ek? Cm bile petik jerk benda tue dgn mudah siap & blh d wt. Arghhh, ko phm x aku nie aku 2 tgn & 2 kaki jerk cm ko jgk tp dh x menang tgn nk siapkan keje nie sesorg. Tp ade x ko kesah?

Iskkkkkkkkkkkkk, geram yg amat okeh!!!

Bkn aku nk complaint x b'syukur kan dh ade keje tp pls laaa phm. Bkn nyer aku nk menagih simpati aku nie mak buyung ke ape tp klu company lain dept nie ade ramai staff tp dept aku nie skg semua nk cut cost! X yah la tmbh staff tuk org yg dh benti2 tue. Pastu beban letak la ke bahu aku nie ha kan. Bgs btl kan???

Mmg la bgs sbb jimatkan duit company yg kedekut nie. Tp penah x pikir kemampuan staff tue cmne? Ko dok push2 wt keje tue ini pastu bile pending ker lmbt skit ker korg bising, memekak cm ayam kena cabut bulu nyer! Yg ko dgn senang bg arahan itu ini jerk, bile aku nk wt OT ko x kasi cm2 soalan plak ko tanye kan. Yelah nk save budget company nie. 

Tension & really stressful la cmnie. Oh goshhh, smpi bile la nk menanggung beban nie? Dlu cover keje sorg asst nie pastu dia benti, keje tue aku wt. Pastu keje exec nie benti, keje tue aku wt jgk. Pastu keje exec lg sorg benti, keje tue aku jgk yg kena wt. 

Hellloooooooooooooooooo, I'm acting for 3 position beside handling my own job scope!!! WTF????

Ingat aku robot ker ape? Robot pn anytime leh rosak jgk klu dh d kerah wt keje jerk. Nie kan aku nie manusia. X larat sehhh. Kdg2 leh la cmnie wehhh. Kot setimpal dgn gaji yg aku terima tiap2 bln xder la aku nk merungut cmnie. Tp yg wt aku merungut nie mmg gaji lgsg x setimpal pn. Cm langit dgn bumi woiiii.

Pikir la skit kesengsaraan org bwhn ko nie. Ko sedap2 mkn gaji besar tp keje semua ko hand over kt aku jerk. Ko kang jap2 duk gosip2. Keje ko senang bg arahan kt aku jerk kan pastu bile nk main petik jerk. Ingat aku duk kt ofis nie wt ape, goyang kaki? 

Okeh la, saje nk meluahkan perasaan sbb terase sgt stress nyer tp aku hold jerk coz nk siapkan keje dlu. Lgpn dh nk time aku nk lek nie. 

Lega? Hrmmm, kasi naikkan gaji aku setimpal dgn keje aku wt bru rase lega. Stkt luahkan perasaan kt blog nie ape la sgt. K la, chiowwwwwwww....

No comments: