Daisypath Anniversary tickers

Monday 22 August 2011

Rezeki kan?

Alhamdulillah, aritue rase nyer aku ade cte kot yg aku mengidam keropok lekor dr Ganu kan? Klu xder sila abaikan la yek coz skg nie aku nk ctekan rezeki aku bile dpt ape yg d idam2kan.

Nasib baik ler ade adik ipar yg dok kt Ganu tue so kbtln minggu nie tuk b'kumpul kt rmh MIL so leh la dia belikan tuk aku. Lepas kempunan aku tuk mkn keropok lekor tue. 


Mmg terbaek wokkk keropok lekor tue coz lembut n sedap sgt! Siyes aku ckp coz blm abis satu yg aku ngap dlm mulut tgn dh mencapai yg lain. Hohoho. Bkn tamak tp mmg sedap plak tue sbb tue laju jerk mkn. Lgpn aku x brp suke keropok lekor yg org jual kt cni punye coz keras & liat. Jarang la nk membelinye.

Maceh la pd adik ipar aku krn sudi membelikan keropok lekor tue yek. Yg lg menambahkan kesedapan keropok lekor tue bile hubby yg t'cinta yg gorengkan sblm b'buka puasa tue. Ntah la pas masak tuk b'buka tue mmg rase penat sgt plus saje nk manje2 dgn hubby. X sangka jgk la dia pi goreng jgk keropok lekor tue padahal aku gurau2 jerk. Hihihi.


terase "keromantikannya" bile hubby goreng keropok lekor yg aku idamkan selama nie...maceh hubby Shahril Noradha!!! LUSM...muahhhh!!!
21 hours ago · Privacy: ·  · 

No comments: