Daisypath Anniversary tickers

Friday 12 August 2011

Niat d hati...

Salam Ramadhan yg ke12

Alhamdulillah, arinie sudah ari Jumaat n esok lusa hari tuk b'rehat plak. Ape plan tuk esok n lusa ek? Mata aku nie dh semakin rimas tgk rmh yg dh sepah2. Ingat nk settlekan skit rmh sok supaya indah skit kt mata aku nie ha. 

Anyway, sok nk pi b'buka posa kt rmh akak aku kt Tmn Sg Besi Indah. Kbtln nk tgk rmh sewa kt sane (if b'kenan mybe kte org pindah sane sblm aku b'salin nnt). Just nk tgk2 jer dlu coz rmh tue xder tiles, kena plak beli tikar getah.

Aku la dgn slumber nye tanpa d jemput @ d undang akak aku pn tuk b'buka kt rmh dia. Hahaha, yelah dh kbtln nk pi tgk rmh tue aku pn selamba badak jelah ckp kt akak aku "Pas tgk rmh tue leh b'buka posa terus kt rmh kak lang la ek?" Hahaha. Alhamdulillah, save budget yg tgh kering nie. Maceh my sis yg sudi menerima kehadiran aku n hubby tuk b'buka sok.

Pastu my bro yg dpt BONUS drpd gomen nk banje satay wooo! Yeehaaaa, maceh bro. Lu mmg ingat sedara klu lu kaya pn t'utama tuk adikmu yg comel loteh a.k.a mak buyung nie. Hek hek hek. Tue pn p'mintaan aku jgk tue. Suh dia banje satay kajang tuk b'buka. Moga Allah murahkan lagi rezeki abg aku n cpt2 la dia dpt jodoh yg baik tuk dia. 

Okeh, punye la pjg mukadimah aku tuk entry kali nie so aku nk cte la pasal niat d hati aku nie. D sebabkan nk pi mamam kt rmh akak aku tue, x best plak x bw ape2 kan. So, aku pn plan nk wt KEK BATIK n bw pi rmh dia. Kbtln lg my BFF a.k.a adik aku sorg nie dh bg resipi nyer kt aku. Ingatkan ssh sgt rupe nyer senang yg amat plus x perlu bhn yg leceh2 pn. Plus lg x payah guna oven pn tp masukkan dlm fridge sahaja. 

Yelah org bru kawen cm aku nie mane la ade kelengkapan dapur sgt kan. So, lg la aku smgt nk wt kek batik nie for the 1st time. Klu m'jd n sedap leh la wt next week tuk bw lek rmh MIL plak kan @ wt kt sane jerk nnt. Yelah aku nie bkn terror nk tnjk skill masakan sgt, ape yg aku tau jelah aku leh wt kan.

Okeh la, tuk menguji keimanan korg mse posa nie kan. Meh aku copy & paste contoh kek batik yg aku nk wt sok. Doakan m'jd la kek batik tue yerk! Hehehe.

Jgn meleleh air liur tgk gmbr tue sudah la ek? Klu korg nk resipi nyer nnt aku share dlm entry akan dtg yerk!

Happy weekend guys! 

No comments: