Daisypath Anniversary tickers

Thursday 4 August 2011

B'sahur

Assalammualaikum...

Dh settle b'sahur kah? Haaa...jgn gatai nk makan lg time nie, dh abis waktu pn! Hahaha. Anyway, aku pn dh settle b'sahur tuk arinie. Alhamdulillah, syukur dgn rezeki yg Allah berikan w/pn xder la lauk gempak2 kan. Cukup sekadar kenyangkan perut sudah. 

Sambil layan Kalamullah kt tv nie aku pn on9 la tenet jap sementara nk tgu pi mandi plak kan. Suddenly t'ingat zaman cintan bagai nk rak dgn hubby dlu. Kdg2 kul 4 pagi kte org kuar pi b'sahur kt kedai. Yelah, masing2 pn hidup bujang time tue plus kire tue aktiviti dating kte org la kot. Dating tuk melihat muka masing2 stim dok t'bayang bantal n tilam yg d tinggalkan. Hahaha. 

Konon romantik sgt ker der? Mmg TAK laaa...Hihihi.

Tue pn kdg2 jer kte org kuar b'sahur sama, tgk mood n kerajinan masing2. Cm dia sian jgk kan nk kena bgn awal2 nk pick up awek dia yg comel loteh nie. Pas sahur dia hntr aku plak, time tue aku dh leh b'dengkur blk tp dia still otw nk lek rmh dia. Giler kejam aku kan? Tdo x tgu dia smpi rmh dlu...X ADIL!!!

Okeh la, mesti korg pn ade cte masing2 time b'sahur nie kan? T'lewat bgn sahur la, t'awal sgt b'sahur la. Ade tue plak x bgn sahur lgsg, mmg terbaek la! Sila la rajin2kan tuk bgn yer coz b'sahur pn dpt pahala okeh, x kan x nk dpt pahala kot? Tp time kt U dlu penah gak b'sahur tgh2 mlm coz mls nk bgn pepagi buta dlm kesejukan n keseraman tgk hutan smbl nk ke dewan mkn tue. So, drpd tempuh semua tue sanggup sahur awal pastu org len bgn pi sahur kte org dok membongkang atas katil sedap dok tdo. Hihihi.

Yeayyy, lusa pas kelija nk lek Nilai. Turn to meet my family, goshhh WINDUUUUUUUU kot! Biase la aku nie manje dgn ibu aku rather than my father. Plus my mom kan x cukup sihat lg pas operation aritue. So, time tuk b'manje2 with my mom okeh! Yeayyy, but hubby don't worry I will sleep with you okeh. Yelah, dlu bujang2 klu lek Nilai relax jer tdo dgn ibu.

Dh besar pjg x malu dowh tdo dgn ibu.........Dangggggggggggggggggggggggg! Ade aku kesah?

Peace yooo...

No comments: