Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 August 2011

Oh dear...cte basi

Assalammualaikum

Sorry coz aku nk update cte yg basi yg leh meloyakan tekak korg kot! Tp kena la update jgk coz aritue b'iya aku ckp nk update tp d sbbkan kekangan masa wt aku x b'kesempatan nk update. Plus d sbbkan arinie dpt lappy bru, saje gatal tgn nk testing kelajuan menaip kt lappy bru. KO ADE? Hahaha.

Anyway, just nk update pasal kek batik yg aku wt Sabtu lepas. Kek batik tue x m'jd spt yg d kehendaki coz t'lembik & manis sgt. T'lembik tue coz mybe aku x tgu smpi adunan tue btl2 pekat lg kot (mau x nyer dh la aku x sabar pastu dgn membawa perut nie naik lenguh kaki mak nie dok b'diri mengadap adunan yg x pekat2 tue). Ape lg, ikut rase hati ingat dh pekat terus jer campur biskut marie lam adunan tue. 

Xpe la 1st time wt leh d maafkan. Manis tue plak leh alter tuk 2nd time nnt coz tue pn semua bahan aku kurang2kan coz aku x nk wt byk2 dlu. W/pn x jd aku nk jgk wt tuk 2nd time nnt. Tp nnt la dlu ek. Wt mse skg kemalasan melanda nk wt benda tue. Hikhikhik. (malas ker or kecewa terus x nk wt?)

SEBELUM
okeh, nie gmbr sblm aku mskkan dlm fridge! sbbkan xder loyang, bekas nie pn jd la ek!

SELEPAS
nie aku potong time dh nk b'buka tue! ok ker??? bleh laaa

Oh ya, cte basi nie bkn stkt nk update pasal kek batik jerk tp pasal aku b'buka kt KLGCC with hubby aritue on Tuesday. Yg tue ade vendor ajak department dia tp aku tumpang sekaki ler coz ade gak team dia yg x g! Hahaha. 

Last year pn ade gak b'buka kt cni tp mknn time tue cpt abis. This year blm waktu b'buka masing2 dh serbu ambik mknn masing2. Aku plak target satay!!! Pehal ek dok nk mkn satay jerk padahal b'buka kt rmh akak aku aritue pn mkn Satay jgks! Xpe la, baby yg kepingin kot so layankan jelah yek. 

Tp satay dia mmg superb! Seriously spjg aku suke mkn satay aku suke mkn satay ayam drpd satay daging. But that night aku lebih gemar mkn satay daging dia coz sgt marvellous la rase cm nk tapau bw lek rmh jerk. Hahaha. "Giler tamak kot mkn tue."

nie la satay yg superb tue! hubby x ambik ketupat coz org dh Q pjg sgt

BUT

Bkn 1 trip tue jerk aku mkn satay tp ade 2nd trip plak slps mkn nasi (ade ayam, sotong & ikan). Pas jerk settle mkn tue aku pi ambik satay lg. Mmg sedap wehhh. Time jari jemari nie menari2 atas lappy nie pn aku rase nk pi KLGCC skg jgk nk pi mkn satay tue lg. Hihihi.

Okeh la guys, lame sgt mengadap blog nie. Den nk pi smbg keje plak yg dr pg x d sentuh2 coz membelek lappy bru nie. Perghhh, jakun sungguh!

Slmt b'buka ek!  **ape la nk masak arinie...no ideas!

No comments: