Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 10 August 2011

Majlis Berbuka Puasa

Alhamdulillah, arinie rezeki utk b'buka puasa d ofis aku coz ofis aku ade wt Majlis Berbuka Puasa utk semua staff. 

Org kata rezeki jgn d tolak, musuh jgn d cari ye dak? So, aku n hubby ofcoz la join majlis b'buka puasa nie utk menjimatkan budget kte org yg sememangnya akan ke tahap kekeringan time2 cmnie kan. Syukur kan dpt mkn free.

Menu arinie plak nasi beriyani. Pilihan t'letak pd masing2 samada nk order nasi beriyani ayam or daging. Aku? Ofcoz la nasi beriyani ayam jerk coz aku x suka sgt daging plus daging kan panas. Not advice for ibu mengandung ler. 

Nasi beriyani nie mmg sedap la coz penah la mkn dlu2. Spt dorg tau aku ade mengidam nasi beriyani nie dlm diam2 sblm bln pose aritue. Alhamdulillah, Allah itu Maha Mendengar. Rezeki baby aku la tue kot tetibe dorg plan wt majlis b'buka plus dgn nasi beriyani plak kan. Hihihi.

Eh, dok sedap2 smbl wt keje pastu update blog nie aku t'lupe yg aku telah meng"volunteer"kan diri membantu ape yg ptt tuk majlis tue. Coz penat nk mengadap keje2 ofis nie sementara nk tgu majlis b'buka tue so aku b'niat tuk membantu la ape2 yg aku mampu. 

Jommmmmm pi susun kurma & kuih muih kt level 1. Hohoho. Selamat b'buka semua!!! 

No comments: