Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 March 2011

Imaginasi ku...

Assalammualaikum....(jwb jgn x jwb...x jwb dosa taw!)

Anyway, arinie aku rase sgt happy...Alhamdulillah, syukur ku panjatkan padaMu ya Allah krn berikan kesihatan pdku arinie. 

Arinie kesihatan aku lebih baik drpd sblm2 nie...Before this with headache, headache and headache after that vomiting! OMG, only God knows what I feel okeh. 

Tp arinie bgn2 jer kepala rase lega sesgt n ader la smgt skit tuk dtg keje...Bgn iron baju aku & hubby pastu mandi siap2 then wt bekpes. Ala stkt mkn roti bakar jer pn n wt air...Okeh la tue kan drpd mls sesgt drpd wt ape2 pn. But xder la btl2 selera sgt nk telan roti bakar tue...1 set lepas tp 1 set lg x lepas, bru mkn suku dh nk uwekkkk...So, hubby habiskan roti aku tue. Hihihihi

Okeh2...Pjg lebar plak mukadimah aku pepagi nie kan! Actually nk borak pasal imaginasi ku pasal baby yg aku kandung n akan dilahirkan pd bulan November nnt. 

Aku penah t'bace satu blog nie la cte pasal anak dia. Mse dia mengandungkan anak dia tue dia sentiasa b'imaginasi yg dia dpt anak nnt yg rmbt dia curly, mata bulat...Bila baby tue selamat dilahirkan ke dunia nie mmg ape yg diidamkan tue jd kenyataan...Besh kan? Huhuhu

Korg plak nk anak korg cmne? Rmbt lurus ker kerinting? Mata sepet or mata bulat? Anyway, org sll ckp "asalkan dia sihat sudah cukup memadai" Btl x? Yups, mmg btl sesgt...Sape nk anak dia sakit kan? Ofcoz la nk anak sihat walafiat....

Tp masing2 kte b'lainan n keinginan pn b'lainan la jgk...X slh pn kte b'imaginasi, insyaAllah klu Allah perkenankan dh kire bonus la kan...Cm aku nk dptkan anak yg rmbtnya lurus supaya senang di urus, bulu mata lebat x yah membazir beli maskara, hidung mancung cm aku pn cukup la...Hihihi

Ade satu email aku dpt drpd email ofis nie (biase la kan member2 suka share2 fwd2 email nie) Email nie gmbr2 baby omputeh yg sgt2 comel okeh! Biase la dh la dorg putih, kaler biji mata plak b'beza2...Ada yg biru, yg silver, yg hijau...Mcm2 laa!

Yg plg x leh tahan tue dorg sgt comelllll dgn mimik muka dorg yg sememangnya comel itew okeh! Aku rase nk cubit2 jer pipi dorg tue tau...Gerammmmmmmmmmmmmmmm! Mmg klu aku jumpe la dorg nie abis aku gomol cukup2...Hahaha

Okeh la guys, aku nk pi wt keje dlu. Kang org ckp aku mkn gaji buta plak kan. Huhuhu. Anyway, I want thank my lovely hubby for your understanding with my condition right now! I love you so much forever! Thanks for your help and I really appreciated. (sorry ader selitan drama romantik skit yer...huhuhu)

1 comment:

Anonymous said...

mengapa tidak:)