Daisypath Anniversary tickers

Friday 18 February 2011

LELAKI vs PEREMPUAN

Wassup guys? dh blk dr keje ker? Arinie mood keje mmg tarak tue yg x sbr2 aku nk lek rmh...Tp cm biase la jem! durghhh, rmh dkt pn x guna d sbbkan jem! klu org tanye la kan.."Duk mane?" kt tut tut tut...."Laaa..dkt jer pn!" Dkt mmg dkt tp serupa x dkt la pn klu tiap2 ari ngadap jem...Dr 10 minit leh smpi rmh jd stgh jam! huhuhu...

Ape la aku merepek nie kan...Okeh2, actually mse drive otw lek rmh td dlm kepala hotak aku nie dok b'legar2 jer idea nk wt entry nie...Nk borak pasal PEMANDU LELAKI vs PEMANDU PEREMPUAN...Jari jemari aku yg molek nie x sbr2 nk menaip pasal entry nie...Hahaha sbb kes sakit ati dgn pemandu2 lelaki nie...Meh2 if korg ada nk tokok tmbh sekali yer...Sgt d alu2kan taw!

Pemandu lelaki atau pemandu perempuan lebih berhemah? Haaaa...Mestilah korg ada pendapat masing2 kan! Bg aku dua2 x berhemah...Pemandu lelaki jenis b'lagak lebih! Pemandu perempuan plak bodoh sombong! Pemandu lelaki b'lagak lebih sbb nyer dorg nie atas jln raya bagaikan jln raya tue BAPAK DIA PUNYE!!! (siap caps lock lg perkataan tue coz aku mmg benci pemandu2 lelaki cmnie) Sbb nyer dorg rase jln tue bapak dia punye, sesuka hati dia potong jln org tanpa bg signal ker ape ker pastu laju menonong jer budget bgs sgt tanpa prihatin pd pemandu yg lain...Dhtue kan mmg budget sgt bgs la bab2 bile memandu kete nie! 

Haaaaa...Meh cni aku story cte benar dpn mata aku sendiri la kan mse aku pi Giant dgn hubby aku! Mse tue aku dlm kete tgu ape ntah aku pn lupe pehtu aku nmpk la ada seorg pemandu lelaki yg bru masuk dlm kwsn parking Giant tue then dia nk masuk la parking dpn aku tue. Dia nk parking ikut bontot (ala korg pn phm pe mksd aku kan) Pastu x jgk dpt masuk parking tue...Ke depan ke belakang!! Bkn sekali percubaan yer tp 3 4 kali percubaan okehhhh! Adehhh, aku dlm kete ketawa t'bahak2 jer...Tue la pemandu laki kemain mengata pemandu perempuan lembab la, x reti bw kete la ape laa. X sedar dorg pn pemandu yg sengal nk mampus! Haahaha...Giler best jer aku ketawakan dia mse tue...

Eh jap2..Yg korg perempuan2 tue jgn pasan ingat aku backup korg sbb aku nie dlm golongan pemandu perempuan jgk tp korg pn sama jgk nie! Jgn plak nk sengih2 bangga pas aku sedap kutuk pemandu lelaki ek. Pemandu perempuan nie plak aku tgk x mkn saman bodoh sombong nyer! Sbb nyer klu kt atas jln raya sesuka hati nk masuk lane w/pn dh bg signal...Konon dh cukup hemah la ek korg bg signal pastu nk tukar lane? Meh aku nk nasihatkan skit...Bg signal tue bkn time tue ko nk tukar lane time tue jgk ko bg signal!! Tue mmg ko nk kena maki hamun org blkg namenyer! Bg signal lame skit la sblm tukar lane, bru la org blkg tue dgn baik hati nk bg ko tukar lane! Ade pahammmmmmm? 

Pehtu nie kejadian yg menimpa aku sendiri la...Klu korg d dlm situasi aku mse tue cube korg pikir n ape jwpn korg dlm situasi aku tue. Aku kete dpn sekali nk kuar ke susur jalan ke kanan, mse tue aku tgk side mirror sblh kanan tuk tgk jln clear ke x tuk aku kuar! Kt blkg aku ade kete yg dh tentu la pjg jgk coz kena tgu aku kuar dlu la kan. Pastu punye bijak pandai la kete blkg aku nie sondol blkg kete aku! Dummmmmmmmmmm!!! Giler kuat la dia sondol tau...Confirm dia terus tekan minyak kuat2 (padahal sblm tue mmg dia slow la pn coz tgk aku benti kt dpn nk kuar susur tue) Knp dia sondol kete aku? Sbbnyer aku x kuar lg dr susur tue coz dh ada kete!! X kan aku hebat sgt nk kuar jer langgar kete2 tue. Moral of the story, klu korg pemandu d blkg mata korg TGK KETE DEPAN!! Bg kete depan lepas dlu bru la korg sibuk nk tgk side mirror or whatever ikut keselesaan korg nk tgk jln clear ke x tuk korg kuar! Bkn main redah nk terus jer padahal kete dpn korg pn x lepas lg! Pastu bile kena sound tau plak wt bodoh sombong dia tue...

Sowi la bg korg2 yg mybe x bersependapat dgn aku or dgn bahasa2 kasar aku! Tp semua tue bkn omongan kosong tetapi just pendapat drpd pemerhatian aku selama dpt lesen memandu! T'plg pd pdpt masing2 coz masing2 b'hadapan dgn lain2 pengalaman kan? Huhuhu..Don't take it seriously okeh! Ape2 pn kte same2 pengguna jln raya so x pyh la nk rase jln cm bapak korg punye yer! Klu ko nk ke tmpt tujuan ko, org lain pn cmtue jgk. Klu nk kata korg EMERGENCY sgt...EMERGENCY lg ambulans2 yg lalu tue, yg korg kdg2 mengekor plak dr blkg mengambil kesempatan ruang yg d bg padahal perbuatan itu adalah salah.

~ TEPUK DADA TANYA SELERA~

No comments: