Daisypath Anniversary tickers

Saturday 14 April 2012

Wishlist

Image Detail

P/S to My Lovely Hubs a.k.a Shahril Noradha...this entry is so special for you. Pls put your attention okeh! Hihihi...  :)

Okeh selama nie tgk org dok wt wishlist konon2 sempena anniversary or birthday kan? Tp aku maleh nk wt wishlist tuk sempena kedua2 tue sbb aku sesaje nk wt wishlist nie, saje bosan2 kan...Korg nk tau x wishlist aku? Klu x nk tau xpe...lgpn bkn korg yg leh tunaikan wishlist aku nie kan. Agak2 brp byk la wishlist aku nk senaraikan dlm blog nie...

Perghhh, confirm my hubs pn tkt nk bace entry nie kot. Anyway, don't worry my hubs because my wishlist will not burden you and you don't need to react like the below picture. Hahaha. Giler t'kejut bagai nk rak!!


Actually benda nie rase nye sblm kawen kot mmg aku dh request this wishlist (abg mesti ingatkan tp klu x ingat meh syg ingatkan blk). Mse sblm kawen tue pn ade gak ajak member aku nie pi sane tp dia x dpt nk teman ke tmpt tue atas alasan yg tidak dpt aku kongsikan d sini. Huhuhu.

Just wanna tell you guys my wishlist before one of them that I really want too

1. Dari dlu b'angan honeymoon kt Paris but for sure TAK la...it's okeh! 
2. Sbb x dpt ker Paris...want to spend romantic time at Pulau Perhentian!
3. Yg nie pasti dpt coz dkt sgt...I wanna to go to I-City Shah Alam!

Now you remember my hubs? 

Anyway, permintaan nie pn bkn la aku nk suh penuhi scpt yg mgkn coz I really understand with our financial problem. Buts it's okeh dear...but hope that we can go with our lovely son, Zarif to I-City on November. Sbb ape pilih bln yg jauh lg tue sbb nye bln tue kan besday both of you plus mse tue Zarif pn dh besar skit. So ok la  nk pi tmpt2 cmtue mse mlm2. Mesti dia seronok n suke kan??? 

Pls hubs...yg dua t'atas tue x dpt its okeh! But hope this year we can go there okeh. Leh tgkp gmbr Zarif byk2 time tue. 


Bg korg yg mybe x penah g jgk...Gmbr kt atas tue lah yg ade kt tmpt tue. Menarik kan? Moh kte pakat pegi....

No comments: