Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 April 2012

Jadi makeup artist?

Dearie readers

Agak berkurun lame kot x praktiskan kelebihan aku bab makeup2 nie alih2 smlm member suh dandan kan dia mse hari nikah dia???

Panik!!! Perkataan plg sesuai skg nie sbb nye aku g keje pn skg nie lgsg x makeup ape2 dh, dlu rajin la jgk nk bereye2 liner nie kan tp d sbbkan mata aku nie bile pakai eyeliner konpem lps tue jd comot terus aku blacklist pakai ape2 pn.

Dlm erti kata lain MALAS plus xder mase nk b'dandan sakan skg nie. Huhuhu.

Okeh, mane aku nk cari blk mood nk makeup2 nie sbb lame x makeup kt muke org. Jd tkt plak aku nie. Dh la nk dandankan org tuk majlis nikah kowt...GIGIL wehhh!!! 

Dah lah member aku nie x suke heavy2 makeup, more too natural tp aku nie plak biase klu makeup mesti nk heavy2 bru la nmpk makeup tue. 

Bosan2 x tau nk wtpe then aku pn google la cara2 nk dandan org nie kan...nnt aku jgk la nk mengayakan tudung & makeup dia. Now dh ade la idea n keyakinan skit tp rase2 nye nk wt testing dlu la sblm hari yg d tunggu2. 

Hope that aku leh dandan dia dgn sebaik mungkin. Aku nie bkn nyer ade pn barang makeup yg complete & branded2 pn...Cincai2 nye ade la...So, sape volunteer nk pinjamkan barang makeup dia kt aku?? Hahaha...joking!!

Agak2 korg lepas ke x mission aku nie yerk? Klu nk tau berjaya atau tidak korg tgu jelah entry akan dtg yer. Doakan aku berjaya! 

No comments: