Daisypath Anniversary tickers

Thursday 12 April 2012

I did it again...Ya Allah!

Pangggggggggggggggggg!!!

Mgkn itu yg ptt aku terima mlm td apabila melakukan kesilapan yg ke2 and yes as my hubs said that's is not acceptable!!! AGREED...and yes I admit I did the second mistake because of my own attitude!

CARELESS!!! Yes...that is the most appropriate word to me for what I've done. Don't want to mention about the mistake just to remind me myself and you guys out there...This is KARMA!

Ape kaitan dgn KARMA? Yups, org sll ckp kan bumi ini bulat...arinie kte ngata org sane sini n kte x tau esok lusa nasib kte cmne plak. Sll ape yg kte ckp pasti t'kena pd kte blk. Yelah, aku pn bkn super perfect yg baik yg amat. Mulut nie dgn jahil nye sedap mengata n mcm2 lg.

Sekali papppp...kena pd batang hidung sendiri. Thanks hubs for your lecture last night. Hope that I keep in mind whatever that you said last night. Really appreciate it. 

Moral of the story, jaga la lidah kita daripada mengatakan benda yg tidak baik pasal org lain krn mgkn akan terkena blk dkt kte...INGATTTTT!!! InsyaAllah, aku berdoa semoga Allah jauhkan sifat ini drpd aku n sifat cuai drpd diri aku nie.Amin...

No comments: