Daisypath Anniversary tickers

Thursday 22 December 2011

Zarif fall sick

Ya Allah, Kau sembuhkanlah anakku. Jauhilah dia dari sebarang penyakit. Amin!

Pilu, sebak & sedih tgk Zarif x sihat. Dia nk tdo pn cm x selesa coz flu. Yups, mybe b'jangkit drpd aku kot coz aku pn 3 4 hari nie mmg flu n x sembuh2 lg. Hrmmm, mama bad baby! I made you sick baby!!!

Klu boleh la sakit yg dia tanggung skg nie aku ambik, mmg aku sanggup la! X sanggup tgk dia menanggungnya. I know you feel uncomfortable baby!

Mlm td tdo pn kejap2 dia t'bgn n aku pn automatik la bgn dgn segera tmbh plak nmpk dia cm batuk ker terus angkat dia tdo niarap atas dada aku then he feel comfortable. Hati ibu mane x pilu tgk anak x sihat cmtue d pangkuan kte. Perghhh, now I feel how my mom feel when we fall sick. Demn!!!

Ape2 pn mmg nk Zarif cpt sembuh bru la rase lega skit hati nie. Bru la leh nk tdo lena skit if not tdo lena cmne pn panik bile dia t'bgn tue.

Get well soon syg! Mama & papa love you so much.

No comments: