Daisypath Anniversary tickers

Saturday 3 December 2011

1 months

Assalammualaikum

Happy weekend u'ols!

And wanna wish "Happy Birthday" to my both lovely sister! Adik aku birthday arinie & akak aku birthday esok...Aik nie cm kes birthday husband aku & my Zarif jerk. Huhuhu. Anyway, moga both of my sis peroleh rezeki yg lebih, kesihatan yg baik, kebahagiaan d samping keluarga & peroleh keberkataan drpd Allah. Amin.

Xde ape sgt la yg aku nk ctekan d sini. Just wanna share with u guys yg my Zarif oready 1 months. It means that sbln jerk lg tuk aku bersantai menikmati cuti2 Malaysia d rmh nie pastu dh naik keje kembali. Damn! Klu la dpt cuti 90 hari kan syiokkk.



Anak mama dh besar la, dh sbln! Seriously klu korg pegang dia mesti korg ckp "smgt" bdn anak aku nie. Bak kata adik angkat aku yg dtg melawat aku aritue "Jaik bdn nya lok"...Haaa, tue kata lain dlm bahasa Sarawak yerk. Aku pn dh terase sgt smgt anak aku tue bile angkat dia. Phewwww.

Ari Isnin nnt kena g Klinik Kesihatan tuk check dia. Cm biase la nk check berat ape2 semua tue. Just wait & see brp plak berat dia kali nie. Huhuhu. Aku plak yg b'debar-debar. Skg semua panggil anak aku "ambam" singkatan or panggilan manja "tembam".

Klu tgk mata kasar xder la tembam sgt pn anak aku nie tp pipi tue mmg sedap d gomol jgk la sbb dh b'isi xder la cm mse baru lahir tue.

Moga anak mama nie sihat walafiat, membesar dgn baik & m'jd anak yg soleh. InsyaAllah.

No comments: