Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 21 December 2011

Oh baby...baby

Assalammualaikum

Still count the days and today oready 50 days confinement...Next week is my last week of confinement!

After new year dh naik keje! How I wish to spend more time with my lovely Zarif (dlm erti kata lain, klu la x yah g keje jerk n jd surirumah sepenuh masa leh menatap Zarif 24/7). Tp xpe la, tggjwb tuk bekerja perlu d teruskan jgk.

Anyway, skg b'pantang d rmh mak mentua d Damansara plak then sblm naik keje klu leh nk try la hntr Zarif kt rmh pengasuh yg aku dh cari tue. Harap2 pengasuh tue okeh la spt yg d perkatakan oleh pengasuh lg sorg nie. Dia ckp pengasuh tue okeh, lemah lembut n sll dia just nk mengasuh sorg jerk x mo ramai2. Syukur alhamdulillah la kan? Atleast dia focus pd Zarif seorg jer.

Hope that pengasuh tue jaga & syg Zarif mcm anak dia sendiri coz skg susah nk cari org yg jaga btl2 nie. Byk nyer sbb nk duit jerk tp jaga anak kita lebih kurang jer spt pengalaman my sista. Sblm nie pengasuh tue baik sgt jaga anak2 buah aku. Kira anggap cm anak sendiri la tp sejak makcik tue lek kpg halaman then anak dia ambik alih terus x best dh.

Ape yg akak aku cte kan pengasuh skg nie adalah anak kpd pengasuh yg mula2 jaga anak akak aku nie. Minta byrn mahal2 w/pn anak buah aku nie just stgh hari jer kt rmh tue coz dia dh b'sekolah. Bygkn budak dh letih blk dr sekolah nk tdo dikejutkan n suh jaga anak dia plak or tgk2kan anak org lain yg dia jaga tue. Hampeh ke x manusia nie? Ingat anak buah aku tue hamba abdi ko ke ape? Minta byrn mahal2 pastu nk suh anak buah aku jaga anak ko & anak org lain plak. Nmpk sgt x ikhlas jaga anak org.

Hrmmm, ape2 pn aku b'doalah pengasuh yg aku dpt nie yg terbaik la. Aku pn dh kesuntukan masa nk mencari yg lain2 lg. Selain drpd tue aku mampu tuk tawakal jer la moga semuanya baik2 saja.

Anyway, pjg jela sgt aku b'cte ek. Mls nk menaip2 lg so moh ler cuci mata tgk gmbr anak aku yg t'baru nie. Hihihi.




Till then...will update later! Chiowwww

No comments: