Daisypath Anniversary tickers

Saturday 10 December 2011

MasterChef Malaysia

Sudah pasti ade sebahagian drpd korg peminat MasterChef Malaysia n yes I was one of them!


Tp aku minat menonton n minat tgk org masak jerk la coz aku bab masak2 nie agak failed la jgk! Plus minat ke arah masak2 nie mmg kureng la. Aku more to deco2 n mengemas rmh. Aku plg x suke b'sepah2 & x kemas melainkan kemalasan melanda diri aku. Huhuhu.

Tp klu dtg la mood & musim rajin aku tue mule la nk deco sane deco sini smpi aku puas hati. Dlu mse menyewa bilik time bujang tue pn aku gatal tgn jerk nk men"deco" bilik aku tue padahal bilik kecik jerk tp ade hati nk deco2. Alih2 tmpt yg same jgk kedudukan brg2 dlm bilik tue coz space too small.

Aku plg minat tgk rancangan deco2 x kire la deco ruang tamu, bilik, ruang makan or d luar rmh iaitu taman. Mmmg suke sesgt. Klu d izinkan la rezeki yg b'limpah ruah mmg t'ingin sgt rumah yg d idam2kan. Aku suke rmh b'asaskan kayu. Decorations plak tgk la cmne coz aku suke brg dr kayu2 n english style jgk.

Eh, drpd tajuk entry bab masak alih2 aku b'tukar topik plak. Hohoho. Sorry la t'over excited klu bab2 deco nie.

Okehla, aku update entry nie pn sambil menonton MasterChef. Jom continue tgk...

Till then yeah...

No comments: