Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 25 October 2011

Ujian drpd Allah SWT

Assalammualaikum

MC day 2 at home!

Yups, dr smlm aku MC duk kt rmh jerk. Nie semua sbb alahan teruk d seluruh bdn aku nie haa. 2 kali g klinik panel pastu smlm mmg ade check up kt klinik kesihatan plak.

Doktor tgk pn t'kejut sbb alahan aku tue teruk sgt then kena g check darah plak. Pas check darah doktor ckp ade denggi & jangkitan kuman.

Dangggg!!! Inilah ujianmu ya Allah ke atas umatmu. Ape lg aku dpt ckpkan selain pasrah dgn ketentuanNya. Then doktor suh dtg lg lusa tuk dptkan injection n check darah lg. Hope xder ape2 la nnt.

Till now alahan nie masih lg menghantui diri aku nie tmbh2 klu time mlm. Dr ari Khamis lepas till today mmg x cukup tdo la coz kejap2 dok t'jaga pastu dok menggaru. Nk tahan? Klu korg kt tmpt aku pn korg tau la cmne tahap gatal nye tue! Mmg seksa yg amat.

Yg merisaukan aku skg tkt alahan nie b'kekalan w/pn lepas aku b'salin nnt. Coz kakak aku dlu pn ade alahan gatal2 kt bdn dia mse dia preggy anak yg ke2 n till now anak dia dh 5 thn still masih ade lg kt bdn nie. Ubat ape pn x jln smpi jumpe pakar pn xder solution.

Ya Allah, harap2 cpt la sembuh alahan nie. Mmg x larat nk menanggung nyer. Gamaknyer tahap melecet dh plak kulit bdn nie sbb aku dok garu. Hrmmmm. Inilah alahan yg aku alami d seluruh bdn. Mula2 kena kt tgn pastu celah kangkang pastu kt perut plak. Kt kaki ade skit dh. :(



** Hope that lepas dpt injection lusa semua nya kembali ke sediakala kembali. Aminnnn...

2 comments:

Nieta Shairi said...

terok juak sis...
sian ktk..

get well soon dear

Unknown said...

ujian drpd Allah sis..mek terima jak! anyway, thanks dear...hope atas ujian Allah tok memudahkan kmk b'salin klak..