Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 12 October 2011

Get back to work

Assalammualaikum

After 1 days MC on Friday, continue with weekends n continue with my annual leave for 2 days then today get back to work!

Phewww! 

No feeling to work lorrr. Mood still nk b'cuti jerk coz leh santai2 n melepak2 kt rmh. Rase nk tdo leh tdo, rase nk tgk tv layan tv plak. Hihihi.

Spt biase la bile dh cuti nie konpem2 blk jerk ofis dh melambak document atas meja aku nie. Nk chop nie, nk arrange document nie...mmg penat la!

Pehtu baca & reply pending email yg b'lambak2 selama x masuk ofis tue. Bab nie la plg aku meluat sekali coz kdg2 ade la received email yg bikin panas hati. Biase la staff nie mcm2 karenah nye. Nk melayan sorg2 nye perangai mmg kot org lain leh darah tinggi la kowt.

Blk2 nie jerk dh ade keje sudah menanti iaitu rutin keje aku spt biase tiap2 bln iaitu kena kire OT staff. Keje lain pn x settle lg cmne nk start kire OT plak nie. Pening mak! Tp nk pening2 pn kena la jgk wt. Klu x wt sape lg nk tlg wt kan, btl x?

Haaa, tgu jelah aku maternity leave dlm mse t'dkt nie bru dorg nk t'nganga mulut nk handle keje aku nie kan. Padahal masing2 pn x nk ambik tau @ tau pasal keje aku nie cmne kan. So, biarkan! X kan aku sesaje nk t'hegeh2 nk ajar keje aku nie kan tanpa arahan big bos nie. Pandai2 la korg arrange keje aku cmne bile aku dh start cuti b'salin nnt yer kengkawan. 

Pesanan aku "GOOD LUCK doing my work!!!" Hahaha...Nnt bru korg tau cmne x menang tgn nyer korg nk siapkan keje aku nie w/pn nmpk jerk kan kdg2 aku nie cm x bz tp keje b'lambak2 jerk. Bru la korg yg dok goyang kaki jerk tau cmne nikmatnya keje aku nie. Huhuhu.

Okeh2, x yah byk celoteh sgt la kan coz aku nk settlekan keje aku nie sbb nyer esok cuti lg. Esok half day jerk coz check up lg klinik kesihatan. 

Will update cte2 basi later ok itu pn klu rajin la sgt kan...

No comments: