Daisypath Anniversary tickers

Friday 21 October 2011

Bkn rezeki...

Innalillah...semua sudah ketentuan ALLAH!

Yups, kami sekeluarga bru sahaja kehilangan bakal ahli keluarga yg bru iaitu anak buahku. Bkn rezeki akak aku kali nie coz "kehilangan" permata ke3 nya.

Anak buah aku nie bakal d lahirkan pd bulan Mei thn dpn tetapi Allah lebih menyayangi nya. Kakak aku keguguran (not sure d sbbkan ape) n berita nie pn aku tau drpd my mom call tgh hari td.

Itu pn sbb aku marah n desak akak aku suh pi clinic few days ago coz awal bln nie kowt dia ade gtau kt my mom yg ade "something" kt panties dia la kan. Itu pn dia leh ckp dgn my mom akhir bln nnt la check.

Aku plak yg hangin! Benda2 cmnie jgn wt main2. Kte x tau ape2 so better minta khidmat nasihat doktor yg lebih berpengetahuan.

Tp nk wt cmne kan, dh mmg xder rezeki. Itulah ketentuan drpd Allah tuk umatNya. Yg pasti ade hikmah d sebalik semua nie. Hope that akak aku redha n dpt terima ketentutan Allah nie.

Moga rezeki dia tuk dapatkan anak lg ade la nnt coz dia mmg plan tuk menambah ahli keluarga pn. Amin....

No comments: