Daisypath Anniversary tickers

Friday 7 October 2011

I'm so scared!!!

Assalammualaikum

Agak korg la kan ape yg aku takutkan sgt skg nie? Skg nie kandungan aku dh masuk minggu ke 34! Klu masuk minggu ke 34 b'makna semakin hari semakin hampir tuk b'salin la pun.

I'm so scared now! Apatah lg ptg td pi klinik then doc plak ckp "Wowww, u cm dh sarat sgt la" Dlm erti kata lain sarat tue kire dkt nk b'salin la pn. 

Klu nk d gmbrkan muke aku mse doc ckp tue lebih kureng cmnie la gamaknye kowt! Scared!!!

Danggg! Takut nye bile doc ckp cmtue coz nie kan 1st experience aku. So nebes yg amat menyelebungi diri la. Tp pastu doc ckp lg "But if tgk pd perut u blm jatuh lg la still kt atas"

"Cmne plak nk tau dh jatuh ke blm doc?" persoalanku pd doc. Cube u bgn I tunjukkan kan. Klu dh jatuh cmnie (dia letak tgn dia kt atas perut aku menunjukkan contoh cmne perut dh jatuh tue). Aku pn angguk phm la.

"Xpe la doc janji dia kuar skg coz klu blh I nk 11.11" tmbh aku lg. Reaksi doc dgn muke yg cm t'kejut terus bls "I don't think so la...I think u dh blh b'salin on this month". Aku pn gelak mengiyakan tp dlm hati jgn la...dh target 11.11 nie. Huhuhu.

"Xpe la doc..janji bkn skg coz my hubs xder kt cni b'coz outstation kt Kuching" 
"Oic...its ok! Plg awal mybe on end of month"

To Mr. Hubs please take note so that u don't panic and can be prepared mentally & physically. Huhu. But I'm panic!!! Sbb nyer target pas Raya Haji pick up my mom to stay with us tuk b'dpn dgn situasi tanda2 aku  nk b'salin nnt.

But if this month cmne tue ek? Pandai2 la kte b'dikari sendiri yek abg! Huhuhu. Hope everything goes well and smoothly, InsyaAllah. 

Please pray for me, my hubs & for our baby okeh! Thanxxx   :)

No comments: