Daisypath Anniversary tickers

Friday 21 October 2011

Sila jangan MAKAN GAJI BUTA!!!

Assalammualaikum

Salam jumaah pd muslimin & muslimat yg sudi membaca blog aku nie. Sorry la yer w/pn arinie penghulu segala ari tp hati nie tgh panas sgt.

Klu korg la kan rase best x korg dok mkn gaji jerk tp keje x wt? Tuk org dh biase sgt wt benda nie bg dorg mmg x kisah la kan. Janji bln2 dorg dpt duit tanpa wt ape2 keje or stkt wt keje lebih kurang jerk.

Dh cukup b'lemak n bg muke sgt la kowt kt org nie kan. Selama aku handle keje nie smpi la aku dh nk b'anak nie still jgk tiap2 bln aku hadapi benda nie. Apabila bekerjasama dgn org yg wt keje lebih kurang jerk padahal keje x byk mane pn.

Okeh2, mane bukti yg nk mengatakan dorg xde keje byk mane pn? Ofcoz la aku tanye org x kan membuta tuli aku judge dorg cmtue kan. N org yg bgtau aku tue akui dorg tue mmg cmtue klu wt keje. Al-lembab la kisah nyer! KONONnya keje byk sgt padahal kt sane x ramai customer pn. Kire leh kata leh goyang kaki la pn plus dh nama kt branch kan leh la wt sesuka ati coz xder bos yg monitor pn.

D sbbkan tahap kesabaran sudah melampaui batas coz setiap bln benda nie jd n dorg cm x ambik iktibar jgk kan so kena la sound direct dgn aku. Yg lg bestnye bile dh kena sound direct dgn aku org tue leh lg nk reply2 email aku nk backup diri dorg jgk kan.

Stkt alasan x munasabah ko nk kelentong kt aku mmg harammm aku nk bg muka la kan. Cukup2 la nk bg muke kt korg kan! Aku email drpd 12hb pastu smpi ke arinie aku still x dpt ape yg aku email kan tue pastu ko byk cekadak nk bg excuse plak kan. Pastu leh jwb "Nobody is perfect!".

Pale otak ko! Nie bkn sbb perfect ke x perfect mslh nyer skg nie ko yg x responsible dgn keje ko! Tiap2 bln benda yg same jgk ko wt. Tiap2 bln jgk la aku nk kena email 3 4 kali kt ko remind benda nie.

So, jgn ingat aku nie staff yg kuang ajar plak kan nk sound direct kt ko kan sbb manusia cm ko nie cm org x reti bahasa! Benda simple jerk tp ko yg cm ssh2kan keje tue. Tue la nama nyer org mkn gaji buta kan. Dh sedap sgt tiap bln mkn gaji buta kan. Hrmmm.

Huhhh! Puas hati dpt meluahkan perasaan kt blog ksygn aku nie. Ssh nk melayan perangai sesetgh manusia yg cmnie. Drpd kte ckp elok2 leh jd kuang ajar d wtnye sbb tahap kesabaran pn dh hilang. Sorry to say la yerk! Slh org la kan klu ko rase aku nie senang nk d buli2. Klu aku rase ko dh cukup melampau mmg ko ptt tadah jerk la terima segala yg aku ckpkan! Ade phm???

Till then...sorry la entry nie entry meluahkan kepanasan hatiku. Huhuhu...Laterrrr

No comments: