Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 12 October 2011

Semanis Kurma : Keluarga Syurgawi

Assalammualaikum

As my previous2 entry ade kowt aku gembar gemburkan pasal pasangan suami isteri yg t'kenal kt program Semanis Kurma akan dtg ke ofis kami bg ceramah. Itu pn klu korg ade bace la entry aku tue kan. Hihihi...

Anyway, pas tangguh ke tarikh nie tarikh nie akhirnyaaaaa TODAY is the day! Nasib baik la mmg arinie aku x cuti pn kan so mmg rezeki aku la nk b'jumpe dgn pasangan suami isteri yg romantik ini. 

Spttnya ceramah start dlm kul 12 stgh tp d sbbkan dorg d interview oleh pihak Utusan so m'jd kelewatan la pd ceramah tue. X silap aku start dlm kul 1 suku kowt. 

As usual dorg pakai baju yg sedondon kaler nye! So sweet okeh. Aku sgt suke pasangan2 suami isteri yg kai baju kaler same or yg lebih dasat lg bkn stkt kaler same tp design yg sama jgks! Cm nmpk sweet sgt. Tp cm aku n hubs xder la cmtue coz kbykn baju aku plak byk warna hitam or dark blue. Payah skit nk ade kaler2 lain nie. Bkn x minat kaler lain, minat sgt tp d sbbkan aku nie ade mslh peluh yg b'lebihan so agak malu bile celah ketiak tue t'serlahnya kepeluhan ku! Hahaha...ENOUGH!

Okeh, dh cukup puas hati ketawakan aku? Now nk cte pasal ceramah yg d berikan oleh pasangan suami isteri itu yg b'tajuk Keluarga Surgawi. Nk d ctekan segala point2 dorg bg td mmg x t'larat la aku nk sharekan. Plus lupe plak bw pen & kertas tuk tulis point2 dorg bg tue. Huhuhu.

Ape yg aku leh sharekan ape yg aku ingat smpi skg adalah hafalkan surah Al-Imran ayat 200 dan hembuskan pada tengkuk pasangan korg untuk melembutkan hati pasangan korg tue. Bg anak plak bacaan yg sama tetapi dihembuskan pada ubun kepala nya. Cer try...cer try!

Last but not least...b'gmbr dgn ustazah yg aku sukekan la sudah m'jd matlamat tuk aku attend ceramah tue! 

with Ustazah Dato' Siti Nor Bahyah 

No comments: