Daisypath Anniversary tickers

Friday 15 June 2012

Shopping time :)

Salam jumaah dear readers,

As usual lunch time on Friday yg rehat lame skit nie d manfaatkan dgn kbykkannya tuk window shopping klu xder ape2 yg b'kenan d mata la or xder ape2 yg d target tuk d beli. Hihi.

So for today xder la aku nk shopping sgt smpi abis 2 3 rat pn. Oh yer nk d jdkan cte la kan dlu mse aku bujang lg giler bosan klu fllw colleague nie coz dua2 dh kawen n ade anak. Port dorg yg wajib mesti tmpt baju2 budak.

Mmg sgt bosan la smpi tahap aku kekdg2 tue mls nk fllw. Klu fllw pn mmg smpi xder arah tujuan aku nk pi mane. Tp bile dh ade anak sendiri nie haa aku plak yg jd cmtue. Smpi dorg nie pn dh tau mesti aku ade kt tmpt baju budak.

Well time dh ade anak nie seriously priority tuk shopping tuk anak la dlu drpd diri sendiri. Kekdg tue dh jumpe baju kte sendiri yg cantik n harga b'patutan tp tue la smpi 100 kali pikir "nak ke x nak...nak ke x nak". Perghhh, klu dlu mse bujang 10 kali pikir bile dh ade anak nie lg up smpi 100 kali. 

Dh puas jln cari baju yg aku target tuk anak aku iaitu baju lubang2 sbb dia ikut mama nya nie yg kuat peluh. Huhu. So abis aku tawaf tmpt baju budak2 kt ctu smpi la jumpe baju kt bwh nie. Dh jual baju raya laaaa!!!


Inilah warna tema kami tuk raya tahun ini. Sbb nye baju hantaran x d tempah pn thn lps memandangkan aku dh preggy so time tue pakai jubah jerk. So thn nie tidak melepaskan peluang utk pakai baju 1 tema sbb mane la tau kot rezeki aku cpt tuk dpt anak no2 ke kan (w/pn mmg plan nk jarak jauh skit la kan).

Tp x beli pn baju tue pn. Aku snap pic nie then mms kt hubby. Klu Zarif pakai nie mesti hensem n macho sgt anak mama nie. Hihihi. Bile tgk harga cm gigil jgk la kan. Bkn kedekut nk beli tp kena utamakan benda yg lebih penting iaitu services kete! Major services plak tue, adehhh!

So insyaAllah tgk la klu rezeki lebih mmg nk beli kain n tempah tuk anak aku nie pn. Klu x pn beli yg dh siap punye. Hope dpt cari kain yg sejuk n lembut sbb dia nie kuat b'peluh. Huhu.

X sabar nk b'gambar raya sekeluarga iaitu kami bertiga! Wahhh, raya tahun lepas bertiga tp time tue Zarif dlm perut lg then tahun nie raya bertiga Zarif dh kuar dr perut mama.   :)

Sape nk cubit pipi sye? Hihihii   :)

No comments: