Daisypath Anniversary tickers

Monday 18 June 2012

Day 15th...miss HIM so much!

Dearie readers,

Last night I cried because I miss my hubby so much. Ya Allah, I can't handle this anymore! 

Rindu nk b'gurau senda, b'tepuk b'tampar dgn dia n nk lawan gaduh manja pn dgn dia jgk! Skg dia xder kt rmh mmg bosan tahap gaban la kan. Kali nie mmg dia outstation plg lame la smpi tahap x tau smpi bile kt sane. 

Giler x giler bile ckp x tau smpi bile? Dh tue smpi bile nk menanggung rindu nie? Huwaaaaa.  :(

Anyway, dia outstation pn sbb keje kan so aku sbg isteri kena la redha. Mudah-mudahan kepergiannya utk bekerja m'dpt keberkatan drpd Allah dan melimpah rezeki murah kpd kami sekeluarga.

Until now my mom n my grandma still at my home to accompany me sbb aku nie klu dtg angin penakutnya mau keras satu tmpt je x mo b'gerak. Tp bile angin berani skit tue blh la wt derk je ape2 yg mengusarkan hati. 

But until when nk b'gantung dgn my mom je kan? Anyway, I need to independent. I know my mom x selesa kt aku tue coz yelah rmh aku tue panas. Kt rmh dia ade la aircond, bile panas leh pasang aircond. Hohoho.

Tgk la cmne...If aku ok kenalah aku b'dua je dgn my lovely son membawa diri sendiri kt rmh tue. Bak kata org dlm kubur nnt sorg2 gak xder plak org lain leh temankan, btl x? (Ayat sedapkan hati sendiri) 

No comments: