Daisypath Anniversary tickers

Friday 25 May 2012

Perasaan aku ker?

Selepas "sesuatu" terjadi smlm, terus la aku nie xder mood ler. But its ok, ujian drpd Allah nie tidak kira masa n b'punca drpd ape pn. So, kte kena la terima seadanya. Klu kte lawan pn x dpt mengubah ape2 pn.

But after kejadian itu, pepagi nie org tgk aku smcm jerk slps aku memberikan benda tersebut kpd pelanggan aku. X ker korg rase cm, did I do something wrong?

For those yg ingat aku nie mengaut keuntungan utk cpt kaya sorry to say, nope! Aku nie bru jer nk menapak wt perniagaan itu pn secara kecil-kecilan. Aku ambik stock pn berdasarkan permintaan x spt peniaga lain terus ambik byk sekaligus sbb modal dia byk kot.

Klu dorg yg ambik byk sekaligus tue mgkn dorg dpt harga lg murah then blh la kot jual murah. Sekadar anggapan yer bukan TUDUHAN! Dan walaupun korg nmpk mungkin perniagaan aku laris ker, alhamdulilllah rezeki Allah berikan. 

Tp keuntungan tue pn x spt org lain blh b'sukaria dgn duit tue tp itu la duit tuk kami cober sane sini kewangan kami yg perlu kami tampung! Nk kata b'sukaria dgn duit keuntungan? For sure aku dh lepas pi b'cuti pi mane2 kan. Beli handbag mahal2, beli baju da vas. 

Xpe la, benda dh berlaku x dpt nk ubah ape2 pn. Aku just berharap yg perniagaan aku nie dirahmati dan diberkati Allah S.W.T. Bak kata org tue, rezeki di mana2 sahaja kan? 

Maaf atas entry ini jika menyinggung mana2 pihak tetapi aku sekadar meluahkan perasaan sahaja. Tidak terniat utk wt statement cmnie tuk bermusuh dgn sesape. Kata maaf sye bkn la utk meraih simpati tp ingin menjaga hubungan sebuah persahabatan.

**Bersederhanalah kamu dalam setiap segi agar kita tidak menimbulkan riak dalam diri kamu. Peringatan tuk diri sendiri jua. Peace!!

No comments: