Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 23 May 2012

Entry mengantuk

2 3 ari nie ptg mesti hujan...
Klu dh hujan sudah pasti la lg sedap tdo kan? 

Aku nie pn tahap dh ngantuk sgt tmbh plak pening bile dgr recording nk wt minutes of meeting nie!
Damnnnn!!!

Sgt x suke wt minutes of meeting nie okeh. Bkn stkt 2 3 kali aku kena dgr blk recording nie tp lebih drpd itu. Tue bru tuk dgr 1 nyer recording lum lg nk dgr tuk 2 3 nye recording. Arghhhhhh.

Kepala pn blh jd fening owh bile dgr plak sorg org yg pitching mmg tinggi tue, perghhh! Dugaan btl la. Dh la 1 benda pn haram aku nk phm ape dorg discuss kan nie kan nk take note. Don't know which one is the point should I write.

Help me! Help me! Can someone do this part? Really can't take this task. Give up dowh!

B'tmbh2 mengantuk aku d wtnye memikirkan minutes of meeting nie. Rase stuck pale aku skg nie. Hrmm.

What to do? Is my responsibility right? I pay for this then I have to do it. 

Cute kan baby nie menguap? Huhuhu

Jom pi sambung wt keje blk walaupun cuaca d luar menggangu keimanan aku tuk tdo!!! Sekian...  :D

No comments: