Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 May 2012

All about Zarif { Part 6 }

Salam readers,

Cuaca arinie mendung jer mengundang mataku utk mengantuk plak. Arinie plak mmg L.E.M.A.U sgt la. Rase cm nk demam la plak sbb nyer pening pale, sengal2 bdn n bdn pn sejuk jerk.  :(

B'balik pd topik entry today ofcoz about my little son Putra Zarif Azeem. Alhamdulillah, membesar dgn sihatnya. B'mcm2 keletah dia skg n membuatkan semua org keliling dia geram tgk dia.

Bak kata akak aku kt Balakong kt suami dia "Rindu la dgn budak nie!" dan balas suami dia "Pinjam la sehari kt adik (iaitu aku)" dan akak aku pn ckp la "Amboiii, ingat anak patung leh nk pinjam2". 

Huhuhu. Gelihati dwtnye. Tp dlu aku pn cmtue jgk sblm aku kawen. Mmg aku pn suke budak2. Time akak aku b'salin dlu kebetulan aku bru abis study so leh la jaga dia. Bile baby nangis jer aku plak kelam kabut dr atas turun bwh nk tgk baby. Mmg syg ketat2 la kt anak buah aku yg kt Balakong nie sbb rapat dgn dorg. 

Mmg pantang tgk remote n klu org ambik remote tue nnt dia marah 

Comel x posing nie? Adik aku snap. Rase nye dia gatal gusi kot tue yg dok wt cmnie

Santai giler kan? Sambil menonton tv

Semalam mse nk masak kejap2 aku lari ke dpn tgk dia. Alih2 dia tgk wt aksi spt dia atas nie jgk. Pastu dia pasan aku mengintai dia terus dia b'paling tgk aku. Alahaiiiii, cair mama dwtnye tgk muke dia time tue. 

Alhamdulillah la anak mama nie dh baik drpd demam. Klu x dtg la jgk angin kus2 dia nk manja tue. Hihihi. :)

No comments: