Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 July 2011

Lunch date with my hubby

Assalammualaikum

Arinie aku bosan2 duk kt counter nie so nk update la blog nie pasal lunch date aku arinie with my hubby!

D sbbkan geng mkn ku ade hal lain so aku kena la date dgn hubby ku, tue pn nasib baik dia xder pi site! If not, suh org tapau jelah gamaknye...

Kuar2 jer kt pintu lobby tgk cuaca smcm jer. Not sure kt kwsn korg cmnie jgk ke x effect cuaca panas skunk nie kan? Jerebu teruk nye kt kwsn nie. Aku ingatkan hujan (gerimis) tp rupenye jerebu yg melanda kwsn Bukit Jalil nie.

Pastu dan2 la hubby tanye ade lg ke x simpan mask yg aku ade beli mse kes H1N1 tue. Mmg ade tp lupe letak mane daa coz dh pindah2 rmh nie kan. Mmg ade la lg sekotak! Hubby suh aku pakai coz aku kan pregnant so x elok ler hirup udara yg mmg kurang menyamankan skunk nie. Rase cm nk duk rmh jer drpd kuar tgk jerebu sane sini.

Anyway, out of topic la plak kan! Padahal entry nk cte pasal lunch date with hubby. Hihihi...Biase la nk kasi intro pjg lebar skit. Arinie pi mkn kt Nasi Beryani Gam Johor kt Kinrara. Mula2 ajak hubby pi mkn kt Bang Mkn Bang kt Kinrara tue pastu hubby dh tanye nk mkn kt beryani plak. Ofcoz la tidak akan menolak klu ajak pi mkn sane. 

So, we decided to eat nasi beryani. Smpi sane mmg x ramai org pn lg n servis arinie cpt drpd 1st time aku g. 1st time g tue mmg gigil jgk nk menunggu dorg servekan nasi tue coz pekerja x ramai. U know what? Blm mkn lg pn aku dh tanye hubby aku "Leh minta nasi tmbh x nnt?". Hahaha...Giler melampau kan? Mkn pn belum lg siap dh tanye pasal nasi tmbh okeh! Giler tamak mkn dowh...

Ekeekeke...Mesti korg kata aku nie buruk mkn kan? Tp aku peduli ape pn bkn korg yg byr aku punye bill mkn tue pn. So bile otw nk menghabiskan nasi dlm pinggan aku tue hubby pi pesan lg satu pinggan nasi tmbh. Aku ambik separuh, hubby ambik separuh. Burpppp, alhamdulillah syukur kenyang sgt!

Pas kenyang ape lg mata pn kuyu jer nie haaa! Klu leh nk terus blk ke rmh jer td. Lg sodap nie kot dpt tdo. Bkn ape, arinie plak mmg mood keje tue mmg totally ZERO coz t'tinggal kt atas katil lg kot suh aku pi smbg tdo lg. Smpi ofis pg td pn sleepy jer! Confirm blk nnt aku bantai nk tdo dlu la kasi bls dendam coz mlm td tdo lmbt. Tp mlm nie ade cte Juvana plak. So lelapkan mata jap la smpi kul 9 pastu bgn tgk cte Juvana. Hihihi...

Okeh la guys, enough for today! Moga ari anda ceria n happy arinie b'sama org t'syg n t'cinta! **pesanan jiwang krn arinie lunch date with my lovely hubby...so love2 tue t'lebih arinie. Ahaksss

No comments: