Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 July 2011

Dorg layan gosip ker?

Assalammualaikum...

Hey guys, dh lunch? Aku arinie lunch spagethi yg colleague aku bw. Sgt sedap & jimat la kos aku arinie. Hihihihi. Bak kata org rezeki jgn d tolak musuh jgn d cari, btl x?

Anyway, d sbbkan arinie aku x kuar lunch so mase aku t'buang kt ofis jelah pn. Aku pn pi la belek2 website yg boleh menjamu mataku nie. Aku pn pi la website beautifulnara, cari.com (tue website2 yg akan ku baca klu tahap kebosanan aku kt ofis nie melanda). 

Ape yg wt aku t'pikir nk wt entry nie sbb nyer korg rase "dorg" yg aku mksdkan tue sape? "Dorg" tue mksd aku adalah kaum lelaki. Dorg nie layan gosip ker? X kisah la gosip kt akhbar, magazine, internet or ape2 yg seangkatan dgn itu la. Klu gegirl nie ofcoz la melayan gosip2 nie. 

Tp aku lg menumpukan pd gosip2 selebriti yer bkn nyer gosip2 pasal org biase cm kte nie. Huhuhu...Stkt gosip kte2 nie ape la sgt, xder kelasssss gitewwww! 

Nk d jadikan cte aritue ntah borak pasal ape dgn abg aku wt aku t'kezut. Ofcoz la borak pasal retis beb, x kan nk borak pasal korg plak kan? Yg wt aku t'kezut tue abg aku pn layan beautifulnara nie. Hahaha. Bkn ape, cm bab2 nie2 kan bg aku org laki mls nk layan la kan tp blh plak my bro layan beautifulnara nie. Korg nk tau pe jwpn dia pas aku perli dia tue?


"Alaaa, org layan beautifulnara pn sbb t'jebak la! Budak2 ofis tue kan ramai pmpuan sibuk la dok buka website gosip2 cmnie"

Sekali dia pn t'ikut dak pengaruh2 kwn pmpuan kt ofis tue. Caya lah bro! Gua mmg suspek dgn lu laaa. X salah baca pasal gosip2 nie atleast kte nie update jgk pasal isu semasa selebriti kte nie. Xder la mulut t'nganga serba x tau bile org buka cte pasal retis mane2. Wahhh, tp bab2 cmnie kemain korg update to date ek? Kot la udpate to date bab2 ilmu agama pn sodap jgk d dgr (perli diri sendiri jgk la kire nyer...).

Sblm wa menutup entry nie...Bak kata org lg...Dunia dunia jgk, akhirat jgn d lupakan! Peace no war!!!

No comments: