Daisypath Anniversary tickers

Saturday 2 July 2011

July ^_^

Assalammualaikum n nite u'ols!

Pejam celik pejam celik sudah stgh thn kte d tahun 2011...Rase cm bru smlm thn 2010! Goshhh, mesti korg pn x sangka cm ape yg aku rase skunk kan? 

Actually July adalah bulan kelahiranku...Just few days je lg pn, only 3 days from today! 2 thn lg utk dkt for 3 series plak weiii. Walaweiiii, dh nk tua jgk aku nie tp perangai cm budak2 je lg rase nyer. Yg lg x caye nyer dgn perangai budak2 nie usia kandungan aku semakin hampir 5 bln. 

What I want for my birthday? Aku nie jenis org sedar diri so xder la nk request yg bkn2 yg leh menyusahkan hubby aku! Yg penting he loves me forever walau ape pn rintangan dlm rmhtangga kami. That's more important to me. 

Tp tipu la kan aku x nk ape2 kan...Actually klu ade keizinan nk sgt g I-City Shah Alam je pn bkn nyer aku minta ke tmpt impian aku kt Paris tue! Ahaksss...Permintaan kena la relevan pd kemampuan kte btl x? Klu x mampu pastu menyusahkan diri sendiri baik x yah. So, nk list permintaan pn kena la berpada-pada okeh. InsyaAllah klu ade rezeki lebih ntah2 lebih dr tue dpt tuk birthday thn dpn ker, anniversary ker...Hihihi, just kidding!

Anyway, today my mom already warded at Hospital Tunku Jaafar Seremban. On 4th July, dia akan dibedah! Ya Allah, moga bacaan Yassin kami d ofis aritue mengiringi operation Ibuku nnt. Ptg td call dia, suara dia ceria! Tp lepas je letak phone aku rase sebak tp aku tahan je kang hubby aku panik plak tetiba aku nangis dlm kete kan. 

Mmg aku nie cengeng t'utama sekali bila b'kaitan dgn org2 yg plg rapat & aku sygi. Mau nyer x sebak weiii bile ur mom nk d bedah. "Ibu, adik sentiasa doakan ibu cepat sembuh slps operation tue. Adik tau ibu kuat! Ibu kuat demi anak-anak ibu yg masih nk curahkan kasih syg & bakti pd ibu."

Okeh guys, enough for entry today! Just need ur pray for my lovely mom...Thanks guys!

No comments: