Daisypath Anniversary tickers

Monday 4 July 2011

4th July

Assalammualaikum

Smlm aku x dpt tdo lena, kejap2 t'jaga! Cuaca mlm td jgk mengakibatkan tdo ku t'ganggu coz terasa bahang panas plak smlm then mybe memikirkan pembedahan ibuku arinie.

Stlh sekian lame telinga aku nie x dgr bisikan2 tetibe mlm td nk tdo aku t'dgr "something" kurang menyenangkan kt corong telinga aku. Nie aku gtau bkn kisah misteri atau nk tkt2 kan korg tp mmg dr dlu pn aku sll dgr bisikan2 nie tp bkn bisikan yg m'hasut wt benda bodoh ke ape. Just ignore it. Maybe mainan perasaan aku jer kot.

Arinie, pas dh siap2 tuk g keje dpt la msg drpd adik aku suh col my mom! Mmg plan aku nk col my mom pn coz x tau dia akan dibedah pagi ker, petang ker, mlm ker coz smlm col dia suara ceria je dia. Siap gelak2 lg dgn aku. But today, my sis gtau mse doktor jumpe dia pg nie sblm nk d bedah my mom sebak! Ya Allah, hati aku dh x keruan nk pi keje. 

Actually dr aritue pn mmg nk apply cuti sbnr nyer tp 2 3 jer ati nie thats y x apply cuti pn coz plan nk lek Nilai pas my mom operation. Tp bile dh adik aku msg cmtue aku jd x tentu arah la jgk. Smpi je ofis aku col my mom tp my dad yg jwb col then my dad pas the phone to my mom. 

Ya Allah, runtun hati aku nie dgr suara my mom yg sebak (sdg menaip nie pn airmata dh b'genang kt mata aku nie). Aku t'lalu rapat dgn ibu. Kami adik b'adik mmg rapat sgt2 dgn ibu kami coz kami suke manja2 dgn ibu kami yg suke b'gurau senda dgn anak-anaknyer. Actually the moment my dad nk pas the phone to my mom tue pn mmg aku dh sebak x leh nk ckp ape2 apetah lg dgr plak suara my mom yg sebak.  Dh aku nie kan mmg cengeng, mmg mulut t'tutup rapat dgr suara my mom yg sebak tue. Then my dad ambik phone blk so bru aku leh ckp blk "Xpe la ayah, kim slm dgn ibu". Itu jer ayat yg mampu kuar drpd mulut aku.

"Ya Allah, mgkn aku bkn lah hambaMu yg sentiasa mengingatiMu. Namum ku harap Kau dgrlah doa kami adik b'adik semoga pembedahan ibu kami berjalan dengan lancar dan ibu cepat sembuh selepas pembedahan tersebut. Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hambaMu. Amin...."

I will take EL half day today and shoot to Hospital Tunku Jaafar Seremban this afternoon. Ibu, tgu adik yer! Adik tau ibu adik kuat sgt. InsyaAllah, moga semuanya baik2 belaka. 

No comments: