Daisypath Anniversary tickers

Monday 9 July 2012

Stomach ache

Maaf yer, jgn baca entry ini sambil mkn tkt2 wt korg t'rasa mual n nk muntah!!! Amarannn   :)

Seingat aku dr last week perut nie wt problem tau. Tp bkn la cirit birit yg dok nk ulang alik ke toilet pn. Cume sakit tue memulas n wt x selesa la. Klu bab kentut tue x yah ckp la...kt rmh leh la jgk nk main lepas jerk buang angin.

Tp klu kt ofis, bagaimanakah? Ada bran nk buang angin selamba derk jerk? Klu aku mmg x la tp x tau la klu korg kan. Hahaha.

Arinie plg mencabar sekali la. Dr pg smpi la ke la nie masih jgk memulas. G toilet xder la b'iya sgt nk membuang tp b'iya membuang angin ade la (nasib baik la xder sesape dlm toilet klu x segan dowh!).


Cmnie la gamaknye aku arinie! T'kemut2 menahan kentut yg nk kuar b'das-das nie. Seksa wooo! Mesti korg pn penah rasa cmnie kan? Something wrong somewhere. 

Klu pi clinic confirm2 dh tau jwpn dia "Kurangkan mkn pedas!". OMG, x leh hidup tanpa mkn pedas okeh. Klu x mkn pedas nie cm pelik jerk aku rasa tmbh2 klu mknn tue manis. Mmg x leh blah la wehhh. Not my taste!!!

So, cmne nk selesaikan mslh ini? Klu ari2 cmnie bile jd stress plak aku nie. Nk lepaskan kentut xder bau & xder bunyi xpe gak...Kang tgh control2 nk lepas alih2 ade bunyi daaaaa! Malu sehhh. Hahaha. 

No comments: