Daisypath Anniversary tickers

Thursday 12 July 2012

Mengidam

Mengidam? Jgn slh sangka...entry nie xder kene mengena aku dh preggy 2nd baby pn okeh sbb xder simptoms2 tue lg. Hahaha.

Ini di kirakan sbg mengidam yg mengada-ngada! Nie kes member aku sorg nie la kan pi update entry pasal benda nie. Kan x pasal2 aku ter"mengidam" benda nie. Disebabkan itu aku denda ko banje benda nie muleh???

Korg pn dok t'tanye2 ape la yg aku mengidam sgt nie kan. Dh mengidam pi la beli kan ape la susah sgt btl x? Tp klu bg aku tuk mengidam benda nie confirm menakutkan bg wallet aku la kan. Scary sesgt smpi t'kentut2 wallet aku  nk kuarkan duit nk beli benda tue. 

Ko hade wallet smpi t'kentut2 bila nk kuarkan duit? Hade? X hade kan so jgn nk bising2 okeh. 


TUTTI FRUTTI? Mesti korg dh familiar benda nie kan? Or mybe benda nie dh biase sgt korg mkn pn tp bg aku sekali pn x penah lg nk rase benda nie. Sadis x? 

Time aku google pic nie mmg t'liur la tgk pic2 yg lain tue yg sungguh2 menyelerakan tekak aku nie. Aiyooooo. Nasib baik x preggy x, klu x mmg ku pakse jgk hubby bw pi mkn benda nie okeh. X mo ler anak dok meleleh air liur sbb mama nye x dpt mkn ape yg diidamkan. 

 InsyaAllah, ade rezeki lebih nnt leh la poie mkn bonda nie. Kot sesape rase nk banje aku benda nie pn d alu2kan sgt. Hahaha.

2 comments:

EnaAzhar said...

halamak mcm aku taw jerk sapekah orang yang hapdet blog eh tu hahaha.......soie la beb aku dah hagak dah bakal meleleh aiq liuq punyalah hahaha....

Unknown said...

skg nie ko kena denda banje aku mkn benda nie...klu x siap la ko! nie aiq liuq aku dh meleleh nie sape nk tanggung? hahaha