Daisypath Anniversary tickers

Friday 6 January 2012

Sape x kenal Izara Aishah?

Assalammualaikum,

 Semenjak naik keje nie semangat nk wt keje tue cm kureng jerk. Keje pn x jln! Hohoho. Yelah, bos pn cuti tue yg ngade2 tue. Next week bos dh masuk keje dh x leh nk ngade2 dh okeh! Arinie plak sesi petang kena jaga kt reception counter coz rakan sekerja nie x sihat. X sihat ade isi nie kowt? InsyaAllah, sila aminkan yerk!

Anyway, klu dh duk bwh nie bosan2 mule la dok search mcm2 nye website especially cari.com & beautifulnara. Hahaha. Nmpk sgt dok nk update pasal gosip2 artis kan. Izara Aishah seorg pelakon yg aku plg minat tgk muke nye. Muke dia nie ape org ckp cm ade aura seksi yg t'sendiri plus org nye pn mmg cantik pn. But muke dia nie cm aku bile wt biase jer konpem nmpk cm garang giler, bkn la mksd aku muke aku pn secantik dia yerk. Xder la aku nk masuk bakul angkat sendiri plak. Tp klu dia senyum perghhh, klu gua nie laki konpem tgkp leleh & cair la. Hikhikhik.

W/pn dia nie pelakon baru tp pd pndgn aku lakonan minah nie mmg superb la tmbh plak bile b'lakon jd jahat kan cm dlm cte Soffiya tue. Hati gua nie panas jerk, rase nk lempang2 si Fiona tue. Huhu. Bg sesape yg x tau sape Izara Aishah nie, meh cni aku tepekkan sekeping gmbr dia supaya korg kenal dia. So, xder la korg blur aku dok membebel pasal sape kan.


No comments: