Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 25 January 2012

Ade yg menumpang???

Assalammualaikum

Sapekah yg menumpang? Aku atau "dia"? "Dia" itu siapa? Klu dh dlm kurungan tue pasti korg pn leh tgkp kot sape or ape yg aku mksdkan tue. 

Rase nye spt yg korg tau aku bru pindah rmh bln lepas tp aku pn bru duk rmh tue sbln iaitu bbrp ari sblm aku  naik keje slps cuti b'salin. At first tue x brp nk pasan la kan ade "something" coz my mom pn duk sekali dgn kte org time tue. So just ignored jelah kan.

But aku mulai perasan bile my mom dh lek Nilai then tggl la aku, my hubs n our baby Zarif. D sbbkan aku mmg tau aku jenis suke imagine bkn2 so aku pn siap2 tutup pintu yg xde org iaitu bilik kosong & bilik yg my mom duduk. Suddenly 1 mlm tue pintu my mom t'buka n aku mls nk tanye my hubs mlm tue jgk coz tkt aku plak yg x dpt tdo terus mlm tue.

Pepagi mse bekpes tue bru la aku tanye my hubs samada dia ade buka pintu bilik tue or x. And guess what???

My hubs said that he never open the door!!! Okeh, kepala otak aku sudah ligat b'pusing memikirkan ade "something" with us in that house. Sejak drpd hari tue terus la x berani nk naik tingkat atas w/pn siang ari coz waktu siang pn rase cm "something" jgk. 

Perasaan? Bkn mainan perasaan tp mmg akan terasa seramnye klu naik atas sorg2. Then about the door bkn la d sbbkn oleh angin yer coz my hubs pn dh try tutup n tolak pintu tue tp x b'jaya melainkan kena pulas tombol pintu tue. Hrmmmm.

Itulah klu pindah mane2 rmh mesti kte check dlu kan whether rmh tue dh d tinggal lame or bru d tinggalkan. Cm rmh yg aku duk nie beza 2 ke 3 minggu jerk d kosongkan sblm my hubs pindah masuk ke rmh tue. Tp mmg mse my hubs duk sorg2 kt rmh tue dia pn rase "something" jgk tp dia x cte lgsg kt aku coz mybe dia x nk menakut2 kan aku yg mmg penakut. 

Anyway, hope that "dia" x menggangu kami sekeluarga dgn erti kata lain jgn muncul sudah la sbb nyer sesama hamba Allah & sesame menumpang d bumi Allah nie. 

"Aku x kacau ko so ko jgn la kacau aku!"

No comments: