Daisypath Anniversary tickers

Monday 30 January 2012

Mungkin nanti

Assalammualaikum

Mari berblogging sbb nyer tgh mood stress skit on this Monday...Biase la Monday blues kan tetibe keje b'lambak tuk d abiskan coz Friday aritue aku cuti hntr my mom g klinik tuk ambik ubat.

Dr pg non stop wt keje then now free skit tuk berehat coz aku duk kt kaunter gantikan member aku g lunch sat. D sbbkan tahap kemalasan nk kuar so dia tapaukan tuk aku sekali. 

Cmno nk kurus cm dlu2 nie klu kuar pi mkn pn mls? Seriously sgt merindui zaman2 aku kurus sblm aku preggy n now redha jelah cmno bentuk bdn aku skg nie. Nk b'urut or b'bengkung mmg x leh. What can I do tuk kurus blk pn? 

Need some time nk kurus cm dlu blk. Bak kata adik aku "X besh la Kak Ndak (pggln nama aku dlm family) dh gemuk cmtue! Klu x leh jer share2 pakai baju". Hahaha. Nk buek cmno dik oiii, akak mu nie dh lari figure dlu pas b'salin. Tgu la den usahakan nk kuruskan bdn nie. 

Anyway, x sabar nk attend interview ari Rabu nie kt KLIA. Position for level junior exec in HR. Good starting tuk career development. Klu x smpi bile position for non exec jerk kan. Need to improve my career. InsyaAllah, klu ade rezeki tuk dpt kt sane coz this my 2nd interview for this year. 1 interview cm xder rezeki kot. 

Tp klu dpt keje yg kt KLIA tue mmg byk benda plak nk d pertimbangkan blk. Klu dlu b'dua jerk ok la lg but now dh ade baby Zarif yg nk d pikirkan. Ofcoz la about pengasuh. Bkn senang nk dpt pengasuh spt yg aku dpt skg. Alhamdulillah sgt baik n sygkan Zarif. But its ok, x mo la semakkan kepala tuk semua tue dlu coz lum tau rezeki aku tuk dpt ke x keje tue. Pas konpem dpt bru aku pikirkan. 

Till then...wait for my next post! Daaaaa....

No comments: