Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 16 November 2011

Mari membersihkan sawang d blog

Assalammualaikum

Sblm memulakan bicara izinkan aku memanjatkan sejuta kesyukuran padaMu ya Allah krn aku telah selamat melahirkan seorg hamba Allah mu ke dunia ini.

Dgn itu maka t'jawab la seribu persoalan knp la blog aku b'sawang b'hari2 x d update oleh tuan blog yg comey loteh nie. Ahaksss!

Hrmmm, mane satu nk aku update dlu yerk? Byk sgt cte nk d coretkan kt blog nie sbg kenangan tp jari jemari nie maleh bebeno nk menari2 d atas keyboard nie. Yolah, lamo plak jari jemari nie b'cuti drpd menari2 atas keyboard nie tue la deh dtg kemalasannya.

Okeh2, ape2 pn step by step la ek aku ctekan segala-galanya dlm entry yg seterusnya. Kire entry nie as mukadimah jerk tuk korg tau aku bkn la x mo update blog ksygn aku nie haa cume mase x mengizinkan. Plus aku tgh b'pantang kt rmh mak aku nie xder internet, nie pn guna broadband ayah aku jap sementara dia ade kt rmh nie sblm lek rmh yg no2.

Korg tgu jelah jap lg ker ptg skit ker or esok ker aku update entry yg lain yerk.

Stay tuned! :)

No comments: