Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 November 2011

Kembali lagi

Assalammualaikum

Slmt ptg blogger2 tegar d luar sane!

Rase cm dh b'minggu2 plak x update blog nie padahal bru bbrp ari. Mmg rase janggal plak x ngadap FB & blogger spt biase. D sbbkan my dad dh lek ke Alor Setar n bw berukband dia sekali so aku x leh la nk berON9.

Wt mse skg aku masih b'pantang d rmh my mom kt Nilai. Setiap petang pasti hujan kt cni, sejuk jerk. X lame lg nk abiskan b'pantang kt rmh mak mentua plak plus ade kenduri kawen adik ipar aku pd 24hb nnt.

Wahhh, pejam celik pejam celik dh nk abis ari b'pantang. Pastu dh nk masuk keje. T'sgt la x best. Nnt dh kena b'pisah dgn Zarif coz kena keje. X leh nk b'kepit dgn Zarif 24/7. Moga Zarif ok la kt tmpt nursery nnt n harap tmpt nursery tue pn jaga Zarif dgn baik sekali. InsyaAllah.

Haishhh, dh leh b'on9 nie kebuntuan plak jari jemari nie nk menari-nari d atas keyboard nie. Bile x dpt b'on9 plak jari jemari nie gatal sgt nk menulis. Time tue la b'legar2 apa saja yg aku nk tuliskan kt blog nie. Huhuhu.

Okehla, nnt la aku continue update blog lg. Nk focus tgk cte Indon nie. Huhuhu.

No comments: