Daisypath Anniversary tickers

Thursday 16 June 2011

Surgery

Surgery? OMG...I'm so scared to talk about this. But I pray for the best and hope for the best. InsyaAllah, kuserahkan segalanya pd Allah moga segalanya berjalan lancar.

What I try to tell here is please pray for my mom! My mom will be warded on 2nd July 2011 and the surgery is on 4th July 2011. Ape hadiah yg paling aku harapkan tahun nie? Hadiah paling aku harapkan moga pembedahan ibu aku b'jalan dgn lancar and selepas pembedahan dia akan pulih dan insyaAllah moga dia kembali sihat walafiat.

"Ibu, please kuat demi anak-anakmu yg masih ingin mencurahkan kasih syg padamu n kami masih ingin berbakti pada ibu! Adik tau Ibu sgt kuat. Ibu cepat2 sembuh yer coz adik sedih tgk ibu asyik x sihat jer"

I love you so much Ibu...

No comments: