Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 8 June 2011

4 Bulan

Assalammualaikum!

Alhamdulillah, pejam celik pejam celik kandungan ku semakin hampir b'usia 4 bln...X lame je pn tinggal 4 hari je lg nk 4 bln! Dr 1 bln lebih nk ke 2 bln n ke 3 bln ku lalui dgn penuh cabaran. Bg ibu hamil yg tidak mempunyai alahan yg teruk sudah tentu dorg menikmati saat kehamilan dgn baik sekali tp aku tidak begitu. Sungguh mencabar fizikal and mental bkn pd aku sahaja malah tempias terkena juga pd hubbyku. Dia xder alahan ape2 pn tp dia asyik risau la dgn aku nie. Tue x mkn, nie x nk mkn! Pening jgk dia nk melayan karenah wife dia yg comel ini. Hohoho...

Syukur, semakin hampir 4 bln nie muntah2 dh jarang sekali cuma selera mkn belum tahap seperti biase lg. Bau2an plak dh leh terima skit2 la tp kdg2 pening jgk kot t'bau yg t'lampau. Hehehe...Jgn nk kata aku mengada-ngada yer tp nielah alahan yg menimpaku. 

InsyaAllah menginjak 5 bln nnt moga selera mkn kembali seperti biase. OMG...rindu yg amat sgt mkn mknn pedas! Aritue g mkn kt Mat Ayam Kampung Serdang t'liur jer tgk tempoyak & sambal belacan. Klu ambik tue confirm nk b'tmbh-tmbh nasi aku mkn (tue klu mkn kt rmh la...klu kt kedai x kan la nk b'tmbh-tmbh nasi malu weiii).

Okeh, itu jer yg aku nk update! Daaaaaaaaaaaaaaaaa

Maceh bace entry ini...

No comments: