Daisypath Anniversary tickers

Thursday 3 January 2013

Panggilan Hangit

Pernah terkena panggilan hangit? atau
Pernah wt panggilan hangit kt org lain? atau
Pernah hntr email penyertaan panggilan hangit? atau
Tidak pernah kena panggilan hangit pon!

Korg semua x t'senarai lgsg dlm kategori d atas?
Semestinya aku PERNAH hntr email utk penyertaaan panggilan hangit dan terpilih utk wt panggilan hangit kt org lain.

Bukan sekali, bukan dua kali tapi hari ni juga sudah masuk tiga kali email aku terpilih.
Luck btl la email aku terpilih or mmg dorg iaitu mangsa aku tue mmg sudah takdir d hangitkan? Hikhik.

Actually at 1st time tue mmg x expect sgt la sbb confirm2 beribu email yg dorg terima kan.
Tp eden toray yolah cuba nasib kot ade luck. Luckily mmg aku ade luck la pn.
3 ari sblm besday hubby (dlu tunang) FBI pon col tuk double confirm jln cte dgn aku plus kbtln ari dia col aku tue aku mmg nk ke Cavenzi tuk byr duit deposit pakej yg kte org ambik tue.

Tok soh aku pjg lebar nk cte, korg leh dgr sendiri panggilan hangit nie. Ada yg gelak sakan tp ada juga yg mengata "Dah tau tunang tue panas baran nk juga wt panggilan hangit cmnie wtpe?" Muleh?


Panggilan hangit yg ke2 plak aku wt kt dak praktikal ofis aku nie. Tp mse tue dia dh abis praktikal dh mse panggilan hangit tue. Kbtln plak time tue dia sakit gigi so dia nak x nak jer layan. Plus FBI plak pi tukar jalan cte aku yg ohsem tue.

So agak x brp power la panggilan hangit tue. Aku yg excited nk dgr pun terus rase lemau sbb len sungguh jln drpd yg aku bg. Tp xpe la nk wt cmne kan...

Korg dgr la kt cni yer. http://www.hotfm.com.my/hot_podcast/Tiru_Masa_Ujian.html

Panggilan hangit yg ke3 nie plak pun aku wt kt dak praktikal kt ofis aku nie jgk. X tau lg besh ke x besh nye sbb bru kena hangit arinie so mybe esok kot bru kuar kt HOTFM.

Nnt esok aku update blk link dia bg korg dgr ohsem ke x ohsem panggilan hangit yg ke3 nie sbb dgr cte drpd mangsa smpi nangis2 la sbb panggilan hangit tue. Mmg tue la motif aku pn. Hahaha gelak jahat!

Ape2 pon mmg besh sgt dpt hangitkan org nie...Korg nk hangitkan aku? Mmg TAK laaa...sbb aku dh cam sgt sore FBI tue. Sbb bg aku senang je nk kenal sore FBI tue w/pn mse dia hangitkan hubby aku tue dia tukar slang Nepal. Hohoho.

Whose next? Jeng jeng jeng................................................................Adakah anda mangsa seterusnya?

1 comment:

Anonymous said...

Yes! Finally someone writes about divebombing.

My web-site :: bypass pruners