Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 2 January 2013

Checklist 2013

Welcome 2013, please be nice to me and my family...In Shaa Allah.

Well, well, well....2013 means that I have to say goodbye to 2 series and welcom to 3 series.
Yeah, this year dh masuk 3 series dh. But just a number right? Hati tetap muda lg. Ecececehhh pujuk hati.

For sure bile dh b'tukar thn nie ramai la b'azam itu ini kan? Tp klu ke arah yg lebih baik ape slh nyer.
Yg penting nawaitu kte tue, In Shaa Allah...Allah tue Maha Mengetahui n pastinya tahu ape yg terbaik utk kte.

Checklist for 2013 plak ape yer? Hrmmm. Bln december aritue veragan nk dptkan galaxy tab 2 but rezeki yg Allah berikan tidak mengizinkan aku tuk rembat galaxy tab 2. Bak kata org ukur baju pd bdn sendiri kan? So bile dh tau budget x mencukupi tue x kan x phm2 lg kan...

Lgpn seorg isteri yg baik tidak akan meminta pd suaminya utk penuhi permintaannya jika suami tidak berkemampuan. Bknlah mksd aku kt cni nk aibkan suami yg ckp dia x mampu tp kami nk dahulukan ape yg penting dlu. No worries and no harm.  :)

So galaxy tab tue nk d bwkan ke dpn smpi la dpt. Hahaha. Agaknye time tue org dh sibuk pasal benda lain bru plak aku dpt galaxy tab tue ape mcm? Tue la nafsu manusia kan? X penah berasa puas malah sentiasa nk itu ini. Hihihi.

Oh yer semestinya lah aku sentiasa berdoa utk meningkatkan lg business aku skg nie moga lebih berjaya. Selain jd stokis aku pn dropship few produk. Klu korg b'minat leh klik LIKE kt page FB aku https://www.facebook.com/thebeautyisyours ataupun leh FOLLOWER blog aku http://beauty-yours.blogspot.com/.

Checklist2 2013 yg lain biarlah aku pikirkan kemudian. Hahaha. Skg nie go with the flow. Blh gitew?


No comments: