Daisypath Anniversary tickers

Monday 10 September 2012

Tanpa dirancang (Full story)

Assalammualaikum..

What a monday blues? Sakit2 seluruh bdn, mmg lemau dtg keje arinie!!!
Mencabar mental tuk teruskan semangat tuk dtg keje arinie. Damn!

So, this is the result for yesterday...Nie la 1st time wt spaghetti. Thanks to my mentor Eina. (Thanks beb dtg rmh tlg & ajar aku sekali).

 Dpt pujian? Wowww, kembang kucup idung I u'olsss  :)

Simple but for me very costly la. Eh, aku ckp cmtue bkn aku b'kira ape yg aku hidangkan kt tetamu smlm just to inform kot2 ade antara korg t'ingin nk wt. Hihihi.

Tp wt benda nie mmg senang sgt. Bak kata org tua sll ckp sambil mencangkuk pn blh wt. Hahaha. Sll sgt ayat tue aku dgr kekdg aku perli blk "Cer cube sambil mencangkuk tue wt...tgk blh ke x?". Hahaha.

Alaaa, dh nama perumpamaan kan. Hihihi. Jgn la korg lurus bendul pi wt benda tue sambil mencangkuk. Tue aku x tanggung la yerk. 

Ok till next entry. Byk benda nk share tp tue la x t'larat dh fizikal n mental nie. Penat sesgt. 

Ok. Bye.

2 comments:

EnaAzhar said...

hehehe..ok small matterlah beb, lepas ni boleh la buat lagi....spaghetti meat ball plak..keh keh keh

Unknown said...

insyaAllah blh2...nnt ko ajar la aku ek. :)