Daisypath Anniversary tickers

Thursday 13 September 2012

Mood kelautttt

Hi,

Pe kaba?
Dh bekpes? 

Skema giler plak aku arinie sbbnye mood kelautttt yg amat! Pastu rase cm satu bdn rase sakit2. Penat kot.
Stress pn yer jgk. Mcm2 benda t'perosok dlm kepala hotak aku nie haa. 

Alangkah indahnya la klu dpt pi bercuti sat kt tmpt yg senyap sunyi, tenang dan menikmati keindahan alam yg menghijau. (Dlm erti kata HINT kt hubby...bile nk pi b'cuti nie? Honeymoon pn x lg nie...)

Talking about mood kelaut nie actually ade la something pop up from my FB yg smpi skg wt aku x tenang! Klu ikutkan sakit hati aku mmg aku dh reply jer blk tp xpe la, kdg2 ade situasi yg mgkn biarlah kte mengalah w/pn kte tdk b'slh.

But till down & upset about that issue due to someone tue nk clearkan nama dia tp palitkan kt aku plak. So now, nmpk buruk & x eloknya d mata org lain dlm issue tue adalah AKU! Thanks for that. Because of this you have challenged my patience and Alhamdulillah till now I can control my anger. Syukur.

Anyway, thanks also to my lovely hubby and kengkawan yg bg support & advice. What can I say is...dugaan itu mematangkan kte. InsyaAllah ade hikmah d sebaliknya. I learn from this experience. 

But terasa PENAT...penat dgn org sekeliling yg cmnie kan? So this quote mybe suitable for you guys out there!

Oppss, sape yg mkn cili dialah terasa pedasnyer  :D

Its ok. Saya maafkan org tue. Biasalah via FB nie kdg2 ape yg dia cube terangkan kte misunderstood. So, keep calm and chill. Just enjoy your life and move on. Pikir sampai pecah kepala pn x guna sbb things have happened.

Till then...to the next entry yeah! Wassalam.  :)

No comments: